معاون سازمان نوسازی مدارس کشور خبر داد:

احداث دانشگاه فرهنگیان ایرانشهر با مشارکت آموزش‌وپرورش و بنیاد خیریه دست‌های مهربان

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از ساخت دانشگاه فرهنگیان ایرانشهر با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و بنیاد خیریه دست‌های مهربان خبر داد و سهم مشارکت هر کدام را 50 درصد عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
احداث دانشگاه فرهنگیان ایرانشهر با مشارکت آموزش‌وپرورش و بنیاد خیریه دست‌های مهربان

به گزارش ‌روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ تفاهم‌نامه مشارکت بنیاد خیریه دست‌های مهربان در ساخت دانشگاه فرهنگیان ایرانشهر به امضا رسید.

علیرضا راشکی (معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور) با اعلام این خبر گفت: چندی پیش، یوسفی (مدیرعامل بنیاد خیریه دست‌های مهربان) در ملاقات با خان‌‌محمدی (رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور) از آمادگی این بنیاد به منظور مشارکت در ساخت دانشگاه فرهنگیان ویژه دختران در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

وی افزود: پس از آن به دستور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، مطالعات طرح توجیهی به عمل آمد و مورد تایید کارشناسان فنی و اجرایی قرار گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به اینکه این اولین تفاهم‌نامه مشارکت خیری در ساخت دانشگاه فرهنگیان است، گفت: طبق این تفاهم‌نامه، سهم خیّر در ساخت این پروژه 50 درصد است و 50 درصد مابقی نیز توسط وزارت آموزش و پرورش تامین می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار