معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم:

رباط کریم موفق به کسب مقام اول در مسابقات فوتسال جام غدیر شد

رباط کریم (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم از کسب مقام اول مسابقات فوتسال جام غدیر توسط تیم اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
رباط کریم موفق به کسب مقام اول در مسابقات فوتسال جام غدیر شد

میثم لطیفیان، معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش رباط کریم در گفت‌و‌گو با پانا ضمن تشکر از پیشرفت خبرگزاری پانای شهرستان در مورد هدف برگزاری مسابقات جام غدیر چنین گفت: «هدف از برگزاری مسابقات ادارات، ایجاد تعامل و دوستی‌ بین ادارات شهرستان و بیشتر شدن فرهنگ عمومی ورزش در بین مردم و ادارات است.»

وی اظهار کرد: «جام غدیر در شهرستان رباط کریم با حضور ادارات مختلف شهرستان در شهر نصیرشهر برگزار شد. ۱۲ اداره در این جام مسابقات شرکت کردند که تیم شهرستان رباط کریم توانست مقام نخست این جام مسابقه را از آن خود کند.»

وی افزود: «شهرستان رباط کریم در سطح شهرستان‌های استان تهران در بخش ورزش مانند فوتسال، بسکتبال، تنیس روی میز، والیبال شرکت کردند و توانستند در تیم والیبال مقام دوم، در تنیس روی میز مقام سوم را کسب کنند.»

لطیفیان گفت: «برای پیشرفت مسابقات، سانس های مختلفی در طول سال تحصیلی برای فرهنگیان برگزار می‌کنیم که رایگان استفاده کنند تا برای آنها تمرینی شود، مخصوصاً برای فوتبال سانس‌های مختلفی گرفتیم که در روزهای شنبه و سه‌شنبه است.»

وی ضمن اشاره به آیه‌ای از سوره بقره بیان کرد: «در نظام تربیتی اسلام، بر تربیت اخلاقی، عقلانی و جسمانی تأکید و سفارش فراوان شده است. ورزش از مصادیق تربیت جسمانی است. ورزش بر دو بُعد روح و جسم انسان تأثیر گذاشته و آن‌ها را شاداب و باطراوت می‌کند.»

معاون تربیت بدنی در پایان خاطرنشان کرد: «از جمله فواید ورزش یا فعالیت بدنی، افزایش اعتماد به نفس، عزت نفس و ارزش‌گذاری برای خود است. ورزش انرژی مثبت را در بدن تحریک می‌کند و فواید شگفت‌انگیزی برای سلامت جسم و روح دارد. فعالیت بدنی با کمک به کاهش افسردگی، استرس، چاقی و مسائل مختلف سلامتی به افزایش اعتماد به نفس کمک می‌کند.»

دانش آموز خبرنگار : محمد امین جوخی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار