مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

۱۲ مدرسه سلطانیه برای سال تحصیلی پیش‌رو شاداب‌سازی می‌شوند

سلطانیه (پانا) - مشاور امور جوانان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه طرح شاداب‌سازی مدارس در ۳۵۰ مدرسه استان در حال اجراست، گفت در شهرستان سلطانیه شاداب‌سازی ۱۲ مدرسه در قالب طرح شهیدعجمیان در دست اقدام است.

کد مطلب: ۱۳۹۷۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
۱۲ مدرسه سلطانیه برای سال تحصیلی پیش‌رو شاداب‌سازی می‌شوند

محمدداود صدرخانی، مشاور امور جوانان مدیرکل و دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی طرح شهید عجمیان در افتتاحیه این طرح در دبستانه پسرانه بدر سلطانیه با اشاره به اینکه طرح شهید عجمیان برای بازسازی مدارس کم برخوردار شهری و روستایی برنامه ریزی شده، گفت: در راستای شاداب سازی مدارس باید از ظرفیت‌های موجود دستگاه‌ها و ارگان‌ها بهره گرفت.

وی در ادامه گفت: هدف طرح شهید عجمیان صرفا بهسازی و رنگ آمیزی مدارس نیست، بلکه تربیت دانش آموزان جهادی است که در عرصه های مختلف بتوانند با روحیه جهادی خود در زمینه های گوناگون یاریگر عدالت باشند.

وی افزود: زمان دقیق اجرای این طرح از تیرماه تا پایان تابستان و حتی در طول سال تحصیلی هم ادامه خواهد داشت و ۱۰ هزار مدرسه در این طرح، شاداب سازی و بازسازی خواهند شد.

صدرخانی با بیان اینکه یکی از اهداف سند تحول بنیادین مشارکت دانش آموزان در کارهای جهادی است، گفت: طرح شهید عجمیان در ۳۵۰ مدرسه استان زنجان در حال اجراست که ۱۲ مدرسه به منطقه سلطانیه اختصاص داده شده است.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه عاشوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار