مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان:

سیستان و بلوچستان رتبه اول تخصیص اعتبارات دولتی در حوزه ساخت کلاس و توزیع تجهیزات را داراست

زاهدان (پانا) - مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان گفت سیستان و بلوچستان رتبه اول اعتبارات دولتی در حوزه ساخت کلاس درس و توزیع تجهیزات را کسب کرده و حوزه نوسازی در این زمینه موفق شده یک عقب ماندگی چندین ساله را در استان جبران کند.

کد مطلب: ۱۳۹۶۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
سیستان و بلوچستان رتبه اول تخصیص اعتبارات دولتی در حوزه ساخت کلاس و توزیع تجهیزات را داراست

میثم لک زایی در جمع مدیران ادارات آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، استقبال و حضور چشمگیر خیرین مدرسه ساز در استان را از دستاوردهای دولت در استان برشمرد و گفت: طی این مدت به همت خیرین و اداره کل نوسازی مدارس مشکل کمبود تجهیزات هنرستان ها بصورت کامل حل شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در حوزه مدرسه سازی و افزایش تجهیزات، پیش بینی می شود رقم اعتبارات در سال ۱۴۰۲ تا پایان دولت به ۲ هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

لک‌زایی ضمن تشریح وضعیت آخرین پروژه‌های در دست ساخت اداره کل نوسازی، گزارشی از عملکرد طرح شهید عجمیان ارائه داد و اظهار کرد: به صورت صددرصدی به مدارسی که در این طرح همکاری داشتند اعتباراتی به منظور تهیه رنگ و اقلام دیگر جهت زیباسازی ارائه شده و چنانچه آموزشگاهی در طرح یادشده نیاز به مساعدت و همکاری دارد، اداره کل نوسازی مدارس آمادگی تامین اقلام مورد نیاز را داشته و دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان افزود: دولت در زمینه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان عزم خود را جذب کرده که مشکل فضاهای آموزشی استان را به طور کامل حل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار