رئیس جمعیت هلال احمر:

۲۲ هزار امدادگر هلال‌احمر راهی مرزهای غربی و کشور عراق شدند

تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۲۲ هزار امدادگر و درمانگر راهی مرزهای غربی ایران و کشور عراق شدند، گفت در مسیر نجف تا کربلا هر ۷۰ عمود یک پایگاه سلامت مستقر است.

کد مطلب: ۱۳۹۶۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
۲۲ هزار امدادگر هلال‌احمر راهی مرزهای غربی و کشور عراق شدند

پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در آئین بدرقه کاروان امداد و نجات برای اربعین حسینی (ع) اظهارداشت: تا نجف هر ۱۰۰ کیلومتر و در مسیر نجف تا کربلا هر ۷۰ عمود، یک پایگاه سلامت امداد نجات مستقر است.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر در مرزهای غربی کشور حضور دارد، گفت: در کشور عراق خدمات سلامت و امداد و نجات با تمام توان انجام می‌شود.

کولیوند بیان داشت: در نجف علاوه بر بیمارستان امام علی (ع) در دیگر بیمارستان‌های عراقی نیز حضور داریم همچنین ۲۲ هزار امدادگر و درمانگر راهی مرزهای غربی ایران و کشور عراق شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در شهر کربلا هم چند پایگاه درمانی و امدادی را فعال کردیم و در بیمارستان‌های این شهر حضور خواهیم داشت.

وی درباره ارائه خدمات به زائران حسینی در داخل کشور توضیح داد: مسئولیت سلامت زائران در داخل کشور و مسیرهای منتهی به مرزهای غربی به عهده وزارت بهداشت است اما هلال احمر به عنوان پشتیبان این وزارتخانه آمادگی هرگونه همکاری را داشته و تمهیدات لازم را اندیشیده است.

کولیوند تاکید کرد: خدمات امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر هم در ایام اربعین حسینی و برای پاسخ سریع و مناسب به حوادث حمل‌ونقل در داخل کشور و با افزایش نیروها و پایگاه‌های سیار تقویت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار