مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

زیبایی‌های آموزش و پرورش به جامعه معرفی شود

قم (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت زیبایی‌های فراوانی در بطن و متن آموزش و پرورش وجود دارد که روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها باید آن را انعکاس دهند.

کد مطلب: ۱۳۹۶۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
زیبایی‌های آموزش و پرورش به جامعه معرفی شود

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در آیین افتتاحیه استودیوی آموزش و پرورش استان که با حضور «نامدار صداقت» مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی ها چشم و گوش و مایه امید آموزش و پرورش هستند و بایستی اطلاع رسانی بموقع را سرلوحه عملکرد خود قرار دهند.

وی افزود: در فضای جنگ نرم امروز، اهمیت اطلاع رسانی به هنگام با حضور نیروهای جوان مسلط به فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست.

رحیمی، جذب حداکثری جوانان را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: باید قبل از اینکه دشمنان ما با دسیسه های خود، جوانان ما را از مسیر حق خارج کنند، با برنامه ریزی و پشتکار فراوان، نسل جدید را به سمت آرمان های انقلاب و شهدا جذب کنیم.

وی با اشاره به وجود دو بعد خارجی و داخلی آموزش و پرورش عنوان کرد: هر چند در بعد خارجی، با اظهار نظرهای تردیدآمیز و متفاوتی در خصوص آموزش و پرورش مواجه هستیم، اما زیبایی های فراوانی در بطن و متن آموزش و پرورش وجود دارد که روابط عمومی ها و رسانه ها باید آن را انعکاس دهند.

وی گفت: حمایت جمع زیادی از معلمان استان از ایتام، طرح خادمیاران رضوی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در مدارس، زدودن آثار سند 2030 و بسیاری اقدامات دیگر ... از جمله زیبایی های آموزش و پرورش هستند که بایستی با تقویت زبان رسانه، آن را در سطح جامعه معرفی کرد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار