مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

افتتاح سالن ورزشی جدید در ناحیه یک بهارستان، سبب رشد و نمو دانش‌آموزان ورزشکار خواهد شد

بهارستان یک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در آیین کلنگ‌زنی و احداث سالن ورزشی، افتتاح این سالن را فرصت خوبی برای رشد و نمو دانش‌آموزان ورزشکار دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۵۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سالن ورزشی جدید در ناحیه یک بهارستان، سبب رشد و نمو دانش‌آموزان ورزشکار خواهد شد

آیین کلنگ‌زنی و احداث اولین سالن ورزشی برای دانش‌آموزان و ورزشکاران ناحیه یک بهارستان با حضور آیت اصلانی مدیر، رضا امیدی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل و رو‌ح‌الله شریفی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری در مدرسه نرجس برگزار شد.

آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در خصوص چگونگی ساخت و ساز این سالن، اظهار کرد: افتتاح سالن ورزشی جدید در منطقه، سبب رشد و نمو دانش‌آموزان ورزشکار خواهد شد؛ منطقه ناحیه یک بهارستان، تاکنون سالن ورزشی مناسبی برای دانش‌آموزان نداشته است که طبق پیگیری‌های صورت گرفته، ساخت این سالن ورزشی به همت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فرمانداری شهرستان بهارستان و جمعی از نیکوکاران و خیرین حداکثر تا ۶ ماه آینده، تکمیل می‌شود.

وی در ادامه ضمن اشاره به هدف اجرای این پروژه در منطقه، اذعان کرد: این سالن ورزشی متناسب با نیازهای منطقه ساخته می‌شود تا بتوان در این سالن، مراسمات ورزشی و تمرینات مسابقات دانش‌آموزان و ورزشکاران را به نحو احسنت اجرا کرد؛ زیرا برای این سالن ورزشی بهترین تجهیزات و امکانات در نظر گرفته شده‌ است.

اصلانی همچنین ضمن اشاره به تجهیزات ورزشی این سالن، تشریح کرد: از امکانات این سالن ورزشی می‌توان به تجهیزات سرمایشی و گرمایشی آن اشاره کرد؛ زیرا اکثر سالن‌های ورزشی مجهز به وسایل گرمایشی نیستند و ورزش و تمرینات ورزشکاران در فصول سرد سال بدلیل نبود امکانات متوقف می‌شود که سالن ورزشی منطقه ما تمام موانع و مشکلات ورزشکاران را حل کرده و هیچ جای نگرانی و دغدغه‌ای وجود نخواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، در پایان این مراسم خاطرنشان کرد: امید است در سال‌های پیش‌رو شاهد موفقیت و درخشش بیشتر ورزشکاران و دانش‌آموزان منطقه باشیم که با استفاده از این سالن ورزشی، به نهایت رشد و کمالات خود رسیده‌اند؛ منطقه ناحیه یک بهارستان تمام تلاش و نیروی خود را برای موفقیت دانش‌آموزان به کار خواهد گرفت تا استعداد آنان به دلیل نبود امکانات، از بین نرود‌.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا مولایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار