مشاور عالی وزیر کشور در حوزه اصلاح ساختار جمعیت و سلامت عمومی:

مردمی‌سازی در آموزش و پرورش فارس بی‌نظیر است

شیراز (پانا) - مشاور وزیر کشور ضمن اشاره به اهداف مردمی‌سازی در حوزه حمایت از جمعیت جوان کشور گفت ساختار حلقه‌های میانی شکل گرفته و مردمی‌سازی که در آموزش و پرورش فارس به وجود آمده، در کشور بی‌نظیر است و می‌تواند الگویی جهت تحقق اهداف مختلف تحول در دولت باشد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مردمی‌سازی در  آموزش و پرورش فارس بی‌نظیر است

محمد اسماعیل اکبری، در جمع مشاوران مردمی‌سازی ادارات آموزش و پرورش استان فارس، ضمن تجلیل از ساختار شکل گرفته در جمعیت فرهنگیان جوان در حوزه مردمی سازی و حلقه‌های میانی، بیان کرد: هسته و مدل استان فارس را باید در کشور تکثیر کنیم.

اکبری با اشاره به اهمیت جمعیت جوان، پیری جمعیت را از عوامل خطرآفرینی تلقی کرد که باید با هوشمندی و البته فرهنگ سازی از آن جلوگیری کرد.

وی با اشاره به دلایل پایین آمدن نرخ تولد در کشور، غالب مشکلات را فرهنگی نامید و بر شکل‌گیری هسته های مسئله محور در حوزه جمعیت تاکید کرد.

اکبری، جمعیت جوان را بازوی اجرایی و موتور محرکه کشور در اقتصاد، صنایع و به خصوص در راهبری فضای فرهنگی و تربیتی خواند و افزود: اگر کشور از وجود جوانان مبتکر و خلاق تهی شود، توسعه معنایی نخواهد داشت. جمعیت جوان تولید‌کننده ثروت است و برای کشور ارزش افزوده دارد و آموزش و پرورش مهمترین بستر جهت فرهنگ سازی در حوزه جمعیت است.

این جلسه با حضور زینب اختری، مدیرکل زنان و خانواده وزرات کشور، زهرا یقطین، مدیرکل زنان و خانواده استانداری فارس و جمعی از مسوولان استان فارس و 120 نفر از اعضای مشاورین مردمی‌سازی فرهنگیان جوان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار