مادر شهید مدافع حرم محمد اسدی:

غیورمردان ایرانی راه دفاع از حریم اهل بیت و ناموس را ادامه دهید

مشهد (پانا) - مادر شهید مدافع حرم محمد اسدی اظهار کرد ای غیور مردان ایرانی، راه دفاع از حریم اهل بیت و ناموس را ادامه دهید و غیرتتان را دریغ نکنید.

کد مطلب: ۱۳۹۴۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
غیورمردان ایرانی راه دفاع از حریم اهل بیت و ناموس را ادامه دهید

مادر شهید مدافع حرم محمد اسدی در مراسم یادواره شهدای جبهه مقاومت و مدافع حریم اهل بیت بیان کرد: ای غیور مردان ایرانی، راه دفاع از حریم اهل بیت و ناموس را ادامه دهید و غیرتتان را دریغ نکنید زیرا جوانمردانی که در راه حفظ حریم اهل بیت (ع) و ناموس جانشان را فدا کردند باغیرت بودند غیرتی وطن دوستانه.

حاجیه عبداللهی مادر شهید مدافع حرم محمد اسدی شرح داد: این روزها اخلاص و جهاد در راه خدا رنگ و بوی دیگری پیدا کرده و فقط به شکل اسلحه به اسلحه نیست، امروزه مردان ما باید در راه حفظ و دفاع از ناموس نیز کوشا باشند.

وی ادامه داد: ای شجاع مردان و ای ادامه دهنده راه شهدا، همگی ما موظف هستیم به اجرای امر الهی امر به معروف و نهی از منکر. هرگز انجام این عمل صحیح را از یاد نبرید و با درست سخن گفتن مردمان گمراه را هدایت کنید.

این مادر شهید بیان کرد: امید داریم، با کمک خداوند متعال و همراهی خواهران و برادران مذهبی ناهنجاری های پیش آمده از جمله بی حجابی و بی احترامی جمعی از ناآگاهان به ایام ماه عزای امام حسین و همچنین عمل بی شرمانه هتک حرمت قرآن کریم، هر چه سریع تر توسط مسئولین و مردم پیگیری شود.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار