خواهر شهید حسین محرابی:

نوجوانان زیادی تشنه معارف اسلامی هستند

تبادکان (پانا) - خواهر شهید مدافع حرم، حسین محرابی گفت نوجوانان زیادی تشنه معارف اسلامی هستند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان زیادی تشنه معارف اسلامی هستند

آرام محرابی، خواهر شهید حسین محرابی عنوان کرد: پیش از شهادت برادرم همیشه دوست داشتم با خانواده های شهدا ارتباط عمیق و صمیمانه ای داشته باشم، اما متاسفانه این توفیق حاصل نشد.

محرابی ادامه داد: پس از شهادت برادرم در جلسات مختلف حضور می یافتم یا دعوت می شدم (بخصوص در مدارس) روایتگری می کردم. کم کم متوجه شدم که چقدر جوانان و نوجوانان تشنه معارف و انقلاب اسلامی هستند.

وی اظهار کرد: به مرور سعی کردم با دیگر خواهران شهدا ارتباط بگیرم و در مدارس و محافل بانوان حضور بیشتر و یا اطلاعات بهتر داشته باشم و به همین منظور در اولین روز فروردین ماه امسال انجمن خواهران شهید را رسما آغاز کردیم.

محرابی تصریح کرد: هدف ما تنها جذب خواهران شهدا نبوده، بلکه همه دختران و بانوان می توانند با عنوان خواهر معنوی شهید عضو انجمن ما شوند. هدف از این کار نیز زنده نگه داشتن یاد شهدا در همه خانواده های ایرانی است.

وی یاد آور شد: انجمن ما در حال حاضر در مشهد فعال است، اما قصد داریم در سطح استان آن را گسترش دهیم و از خواهران شهدای دیگر شهرستان های استان نیز دعوت کنیم.

وی در پایان گفت: تقاضاهای بسیاری از شهرهای دیگر استان ها هم برای فعال شدن این انجمن داشته ایم که امیدواریم این انجمن بتواند فعالیتی در سطح کشور داشته باشد

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار