مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:

پایه و اساس تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش، از قرآن گرفته شده است

مشهد(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در مراسم تجلیل از منتخبین مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور گفت، پایه و اساس تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش، از قرآن گرفته شده است.

کد مطلب: ۱۳۹۳۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پایه و اساس تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش، از قرآن گرفته شده است

سید امیر شوشتری، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم تجلیل از منتخبین مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز گفت: در راستای محقق شدن امر تقویت دانش آموزان قرآنی و جذب آنان به جلسات مختلف، برنامه ریزی های زیادی را انجام دادیم تا ظرف یک سال آینده این امر محقق شود. ظرفیتی که آموزش و پرورش در این طرح در نظر گرفته است، ظرفیت بالایی است و محقق سازی این طرح از اهداف اصلی ما در اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خواهد بود.

شوشتری ادامه داد: در سند تحول بنیادین هم به این موضوع اشاره شده است و یکی از بند های این سند به این موضوع اشاره می کند. پایه و اساس سند تحول بنیادین که گفته مقام معظم رهبری است، از قرآن برگرفته شده است. آیات زیادی به جذب مردم به قرآن اشاره کرده اند و قطعا تحقق سازی این امر ثمره بسیار خوبی خواهد داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: پایه و اساس تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش، از قرآن گرفته شده است و ما هم سعی می کنیم محتواهای کتب درسی را از قرآن تامین کنیم تا در قالب کتب درسی، قرآن و معانی آن را هم به دانش آموزان آموزش بدهیم.قرآن آموزان همیشه باید در راه خدا، ائمه و قرآن باشند و آنان را رها نکنند تا یکی از موفق ترین افراد قرآنی جامعه باشند.

دانش آموز خبرنگار: سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار