مدیر مسئول و مدیر روزنامه خراسان رضوی

خبرنگار خوب باید صداقت داشته باشد

مشهد (پانا)-مدیر مسئول و مدیر روزنامه خراسان گفت: خبرنگار خوب باید صداقت داشته باشد شجاع باشد واز حرف زدن نترسد و در جامعه باید اطلاعات کامل داشته باشد وموضوعی را که می‌خواهد کار کند بشناسد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار خوب باید صداقت داشته باشد

رضا خوراکیان، مدیر مسئول و مدیرعامل روزنامه خراسان در حاشیه دیدار خبرنگاران پاناخراسان رضوی از دفتر مرکزی این مجموعه به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگار باید اول همه صداقت داشته باشد، باهوش باشد، شجاع باشد و از زدن حرف درست نترسدونیزانتقاد پذیر باشد.

وی گفت: وقتی خبرنگار حرفی می زند و گزارشی می دهد اگر در مورد آن توضیحی دادند یاحرفی زدند که احیانا آن حرف ایرادی داشته و یا فهمید درست نبوده، حتما باید بپذیرد ودر گزارش خود تصحیح کند زیرا خبرنگاری نیاز به صبر بالا و تلاش دارد.

رضا خوراکیان گفت: روزنامه خراسان در سال ۱۲۸۵ تاسیس شد اما بعد از مدتی انتشار آن متوقف شد و بعد درسال ۱۳۲۸ مجدد شروع به فعالیت کرد و این فعالیت تا به امروز بدون وقفه ادامه داشته است.

مدیر مسئول و مدیرعامل روزنامه خراسان گفت:مدت بیش از ۳۰ سال است که در عرصه خبر مشغول به کار است از ۱۹ سالگی با صفحه جوانان روزنامه قدس شروع به کار کردم و در نشریه نگاره و نیزدر نشریه آینده سازان مسئولیت داشتم و بعد از آن ازسال ۶۶ با صفحه جوانان روزنامه خراسان آشنا شد.

وی در ادامه گفت: این روزنامه در فضای مجازی، تحت عنوان آخرین‌خبر و خراسان آنلاین فعالیت دارد. همچنین در ۱۷ حوزه مختلف از جمله خبر خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیاسی، اجتماعی، تحریر،حوادث و... فعالیت دارد.

خوراکیان گفت: ماسعی داریم بسته متنوعی از مطبوعات داشته باشیم واز این رو باید نیازهای جامعه را باهر سلیقه ای در نظر بگیریم.

خوراکیان در پایان گفت: ماهر قدر بیشتر بتوانیم از ظرفیت های مردمی استفاده کنیم بیش تر نیاز های مردم را رفع می کنیم لذا برای ما باعث مسرت است که بتوانیم با مردم و در کنار مردم باشیم .

خبرنگاران پانا: شایلین حدادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار