مدیر آموزش و پرورش ملارد تاکید کرد:

ضرورت تاسی دانش‌آموزان خبرنگار پانا به راویان واقعه عاشورا

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین تجلیل از دانش‌آموز خبرنگاران برگزیده خبرگزاری پانا ملارد، بر الگوگیری اصحاب رسانه و خبرنگاران از راویان واقعه عاشورا حضرت زینب(س)، امام سجاد(ع) و رسالت و نقش‌آفرینی این بزرگواران در افشای حقیقت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تاسی دانش‌آموزان خبرنگار پانا به راویان واقعه عاشورا

سعید تیموری‌راد مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین تجلیل از خبرنگاران برگزیده خبرگزاری پانا ملارد به مناسبت روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت یاد شهید خبرنگار محمود صارمی عنوان کرد: خبرنگاران میراث دار انتشار حقایق تاریخ بشری هستند، که لازم است نهایت صحت و صداقت را در انعکاس اخبار داشته باشند زیرا که خبرنگاران نگارندگان حقیقت هستند.

وی افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران افسران جنگ نرم، با قلم خود در عرصه های متفاوت پاسدار انقلاب اسلامی و تنویر کننده افکار جامعه ایران و جهان در مقابله با نقشه های شوم دشمنان و نیرنگ های رسانه‌ای دنیا هستند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد با اشاره به اهمیت تحقق شعار هر مدرسه یک خبرنگار بیان کرد: دانش آموزان خبرنگار پانا نماینده دانش آموزان مستعد و توانمند در عرصه رسانه ،تصویر و صدا هستند و رویکرد آنان در انعکاس اخبار و فعالیت های مختلف امید آفرینی شور و نشاط است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران باید به این موضوع اهتمام داشته باشند که اطلاع رسانی و انتشار اخبار با جهت گیری های صحیح و متناسب با ارزش های جامعه اسلامی ،ایجاد انگیزه و امید آفرینی در عرصه های متفاوت صورت گیرد.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار