در آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور مطرح شد

حضور ۲۰ هزار دانش‌آموز مناطق عملیاتی در ادروی راهیان نور نماد عینی ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت است

سنندج(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت حضور ۲۰ هزار دانش آموز مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب در ادروی راهیان نور نماد عینی ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۳۹۳۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور ۲۰ هزار دانش‌آموز مناطق عملیاتی  در ادروی  راهیان نور نماد عینی ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت است

صبح امروز سه شنبه ۱۷ مردادماه مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان در آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور که در یادمان شهدای گمنام شهرستان مریوان با حضور مقامات لشکری و کشوری، مسئولین استانی،مسئولین شهرستانی و دانش آموزان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام با اشاره به رشادت‌های مردمان این خطه از ایرانِ اسلامی گفت: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی فرصتی ویژه برای آشنایی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

هاشم‌ ناظمی جلال مدیرکل آموزش وپرورش استان کردستان در آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش آموزی عنوان کرد: راهیان نور نماد عینی ساحت‌های شش گانه تعلیم و تربیت است.

ناظمی جلال همچنین از مناطق عملیاتی به عنوان سرزمین نور یاد کرد و افزود: اردوهای راهیان نور موجب بصیرت افزایی و ارتقای روحیه جهادی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در ادامه سخنان خویش با اشاره به حضور ۲۰ هزار دانش آموز در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب، راهیان نور را نماد عینی ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت دانست و گفت: به برکت خون سیدالشهدا دانش آموزان استان کردستان در ایام اربعین خدمات گسترده و شایانی را به زائرینی که از مرز باشماق عبور می‌کنند ارائه خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار