اعلام نتایج المپیاد ورزشی مدارس استعدادهای درخشان در کردستان در بخش پسران

سنندج (پانا) - المپیاد ورزشی مدارس استعدادهای درخشان کشور در بخش پسران در سنندج پایان یافت و نتایج مقام‌آوران برتر اعلام شد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج المپیاد ورزشی مدارس استعدادهای درخشان در کردستان در بخش پسران

بهزاد احمدپور، مسئول المپیاد ورزشی مدارس سمپاد در خصوص این المپیاد عنوان کرد: در این المپیاد که به میزبانی استان کردستان از تاریخ ۲۴ تیرماه الی ۲۷ تیرماه برگزار شد، ۱۸۰ دانش آموز پسر در رشته های فوتسال، تنیس روی میز و شطرنج به رقابت پرداختند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات فدراسیون ورزش دانش آموزی و عوامل اجرایی کردستان در راس آنها مدیرکل آموزش و پرورش، معاون تربیت بدنی، رئیس سمپاد استاد و داوران تلاش زیادی کردند که این المپیاد به نحو مطلوب برگزار شود و به طور ویژه از همه تشکر و قدردانی می کنم.

احمدپور در پایان نتایج پسران را به شرح ذیل اعلام کرد.

در بخش پسران در رشته تنیس روی میز در مقطع متوسطه اول امیرپارسا معصومی از استان همدان مقام اول را کسب کرد. طاها غلام پور از گیلان دوم شد و پارسا حبیب طلب از خراسان رضوی و امیرمحمد صفی پور از لرستان مشترکا مقام سوم را بدست آوردند.

در مقطع متوسطه دوم آراد شالودگی از استان کردستان اول شد. محمدرضا الهی از آذربایجان شرقی مقام دوم و آرمین ظفری از همدان و امیرحسین ساعدی از آذربایجان غربیمقام سوم را کسب کردند.

در رشته شطرنج در مقطع متوسطه اول ابوالفضل حسین پور از استان مازندران مقام اول را کسب کرد. فرزام باقری از مازندران دوم شد و محمدمهدی دریا از گلستان مقام سوم را بدست آورد.

در مقطع متوسطه دوم علی شادان مجیدی از همدان مقام اول را بدست آورد. محمد ابراهیم نیرومند از آذربایجان غربی دوم شد و راستین موسی پور از گیلان و امیرحسین عبدالهی از خراسان رضوی مشترکا مقام سوم را بدست آوردند.

در رشته فوتسال در مقطع متوسطه اول استان خراسان رضوی اول شد. استان فارس مقام دوم را کسب کرد و استان لرستان سوم شد. در مقطع متوسطه دوم نیز استان مازندران اول شد. استان کرمان دوم و استان لرستان مقام سوم راب دست آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار