مدیر کل آموزش و پرورش مازندران :

آموزش و پرورش تنها نهادی است که با تعامل، شرایط مشارکتی و خانواده کارها را به سرانجام می‌رساند

نور (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت آموزش و پرورش تنها نهادی است که با تعامل، شرایط مشارکتی و اشتراک گذاری ظرفیت دیگر دستگاه‌ها و خانواده کارها را به سرانجام می‌رساند.

کد مطلب: ۱۳۹۳۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش تنها نهادی است که با تعامل، شرایط مشارکتی  و خانواده کارها را به سرانجام می‌رساند

حسین کمالی پاشا کلایی مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق مازندران به میزبانی نور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: فصل تابستان فعالیت‌ها و برنامه‌ها برای بازگشایی مدارس مرور می‌شود و در این نشست‌ها به بحث و تبادل نظر می‌پردازیم.

وی با اشاره به آمادگی برای سال تحصیل جدید افزود: هدف از این نشست ارائه گزارش عملکرد از میزان فعالیت‌ها، پیشرفت کار و برنامه‌ها و تدوین آخرین سیاست‌ها و برنامه‌های ما که مکمل فعالیت‌هایی است که از قبل به آنها اعلام شده تا موانع و چالش‌ها در این نشست مطرح و رفع شود.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: رفع موانع در این گردهمایی‌ها سبب می‌شود تا سال تحصیلی جدید منطبق با اهدافی که از قبل مشخص شده بازگشایی شود و هرچه در حوزه ثبت‌نام، توزیع کتاب، تجهیز نیازمندی‌های مدارس و... وجود دارد در این جلسات مطرح و همه مکلفند در قالب کارگروه‌هایی که تعریف شد، فعالیت‌ها را پیگیری کنند.

این مسئول خاطرنشان‌کرد: امیدواریم شناسایی و رفع کمبودها سبب شود تا مهر شاد و مطلوبی را با مشارکت خانواده ها و دانش آموزان آغاز کنیم و با توجه به اینکه آموزش و پرورش یک نهاد اثرگذار، حساس و مهم است با مشارکت همه گروه‌هایی که به طریقی ذی‌نفع در آموزش و پرورش هستند مانند دانش‌آموزان، اولیا و ... بتوانیم کارها را به خوبی پیش ببریم.

کمالی پاشاکلایی افزود: آموزش و پرورش تنها نهادی است که با تعامل، شرایط مشارکتی و اشتراک گذاری ظرفیت دیگر دستگاه‌ها و خانواده کارها را به سرانجام می‌رساند و خانواده‌ها با همکاری و همراهی با معلمان در مدارس در آغاز سال تحصیلی بهتر سهیم باشند تا دانش آموزان با نشاط در کنار همسالان و دوستان در کلاس‌ها برای تحصیل علم و دانش تلاش کنند.

دانش آموز خبرنگار: دانیال عسگر شهبازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار