ششمین جلسه ارزیابی فرایندی معاونت پرورشی شهرستان‌ها و مناطق برگزار شد

لرستان(پانا)- دبیر کارگروه ارزیابی عملکرد معاونت پرورشی شهرستان‌ها و مناطق با اعلام این خبر گفت: تاکنون 16 شهرستان و منطقه گزارش عملکرد خود را در کارگروه ارزیابی معاونت پرورشی و فرهنگی استان ارائه دادند. و ان شاء الله 8 شهرستان و منطقه باقیمانده تا پایان هفته ارزیابی خواهند شد.

کد مطلب: ۱۳۹۱۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ششمین جلسه ارزیابی فرایندی معاونت پرورشی شهرستان‌ها و مناطق برگزار شد

محسن امیری خواه با اشاره به انجام ارزیابی از عملکرد مرتبط با 3 اداره و 3 تشکل دانش آموزی حوزه پرورشی استان افزود: در این ارزیابی ‌ ها از مجموع 64 شاخص از بخش ‌ های اشاره شده با حضور مسئولین ادارات فرهنگی هنری، امور تربیتی و مشاوره، قرآن، عترت و نماز و تشکل ‌ های اتحادیه انجمن ‌ های اسلامی، سازمان دانش آموزی و بسیج دانش آموزی استان و همکاران معاونت پرورشی شهرستان ‌ ها و مناطق در فضایی کارشناسی و فنی ارزیابی صورت ‌ می ‌ گیرد .

مدیر سازمان دانش آموزی لرستان با اشاره به موفقیت حوزه پرورشی استان در ارزیابی ‌ های وزارتی افزود: همکاران شهرستان ‌ ها و مناطق در سال گذشته واقعاً جهادی کار کردند و این ارزیابی فرصتی برای تقدیر از ایشان، شناخت بهترین ‌ ها و همفکری جهت ارتقا فعالیت ‌ ها در سال آینده است. در این جلسات فرصتی است که به هر شهرستان ‌ ها و مناطق با یک نگاه جامع نگریسته شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار