تقدیم استوارنامه سفیر جدید ایران به رئیس‌جمهوری ارمنستان

تهران (پانا) - سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران استوارنامه خود را تقدیم رئیس‌جمهوری ارمنستان کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۱۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیم استوارنامه سفیر جدید ایران به رئیس‌جمهوری ارمنستان

مهدی سبحانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان امروز (جمعه) ششم مردادماه، با واهاگن خاچاتوریان، رئیس جمهور ارمنستان دیدار و استوارنامه خود را به وی تقدیم کرد.

در این دیدار، رئیس جمهور ارمنستان با اشاره به اهمیت روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران برای ارمنستان طی سه دهه گذشته، ابراز اطمینان کرد که در دوران جدید شاهد تقویت و تعمیق روزافزون روابط دو طرف باشیم

سفیر ایران هم ضمن ابلاغ سلام‌های گرم رئیس جمهوری ایران به همتای ارمنستانی و مردم کشور دوست ارمنستان گفت: روابط بین ایران و ارمنستان، ریشه‌های تاریخی عمیقی دارد و ظرفیت‌های بالقوه بزرگی برای توسعه روابط وجود دارد.

سبحانی با تأکید بر تلاش حداکثری در دوره مسؤولیتش به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان برای ارتقای روابط دوجانبه در همه زمینه‌ها، ابراز امیدواری کرد که در سایه همکاری صادقانه دو طرف، توسعه روزافزون روابط دوجانبه محقق شود.

طرفین با اشاره به احترام و اعتماد متقابل حاکم بر روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان، تحکیم روابط دوجانبه را در حفظ صلح و ثبات در منطقه مؤثر دانستند و درباره فرصت‌های تعمیق روابط به ویژه در حوزه انرژی، پروژه‌های زیربنایی و همکاری در حوزه فناوری گفت‌وگو کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار