رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۶ گفت:

برگزاری کلاس‌های فوق برنامه باعث رشد و ارتقاء دانش‌آموزان شده است

مشهد (پانا) - رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۶ خراسان رضوی اظهار کرد اقداماتی که سال پیش برای دانش‌آموزان انجام شده، مثل برگزاری کلاس‌های فوق برنامه باعث رشد و ارتقاءدانش‌آموزان شده است.

کد مطلب: ۱۳۹۰۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس‌های فوق برنامه باعث رشد و ارتقاء دانش‌آموزان شده است

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۶ خراسان رضوی در گفت وگو با پانا اظهار کرد: «از جمله اقداماتی که سال پیش برای دانش آموزان اتفاق افتاده است برگزاری کلاس‌های فوق برنامه بوده که باعث رشد و ارتقاء دانش‌آموزان شده است».

رمضان علی مسعودی نژاد افزود: «تعدادی از این کلاس‌ها در حوزه متوسطه دوم نیز برگزار می‌شود.»

وی در ادامه بیان کرد: «المپیادهای علمی نیز برای دانش آموزان متوسطه دوم برگزار شد که این مسابقات همراه با کسب مقام های جهانی نیز بود.»

مسعودی نژاد گفت: «دانش آموزان ما در این المپیادها موفق به کسب یک مدال طلای بین المللی و یک نقره و برنز شدند.»

وی بیان کرد: «سال پیش اقدامات زیادی جهت تحصیل دانش آموزان و ارتقاء سطح درسی آنها انجام شد. از جمله برگزاری کلاس‌های کنکور و تقویتی جهت رشد بنیه علمی دانش آموزان و کلاس های تابستانی که به عبارتی همان کلاس‌های جبرانی در خصوص پیشرفت سطح درسی دانش آموزان بود.»

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۶ افزود: «در این مدت مسابقات علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی نیز برگزار شد که در این جشنواره‌ها در سطح استانی از مقام‌های اول استانی و راهیابی به سطح کشوری تا مقام‌های چهارم، در تمام سطوح موفق به کسب مقام‌ شدیم.»

وی در ادامه توضیح داد: «ما در این زمان شاهد رشد و پیشرفت و ارتقاء سطح دانش آموزان بودیم.»

مسعودی نژاد بیان کرد: «در سال آتی به امید خدا و با همکاری مدیران و فرهنگیان در آموزش و پرورش ناحیه ۶ سعی داریم دانش آموزان را تحت پوشش مسائل قرآنی و معنوی قرار دهیم. همچنین در نظر داریم اقدامات ملی و ارزش‌های انقلابی را نیز در مدارس گسترش بدهیم.»

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار