در پی اهانت به قرآن کریم صورت گرفت

تجمع نمایندگان هیات‌های دانش‌آموزی مقابل سفارت سوئد

تهران (پانا) - جمعی از نمایندگان هیئات مذهبی دانش‌آموزی در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد، مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع و اقدام به برپایی محفل انس با قرآن کریم کردند.

کد مطلب: ۱۳۹۰۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تجمع نمایندگان هیات‌های دانش‌آموزی مقابل سفارت سوئد

جمعی از نمایندگان هیئات مذهبی دانش‌آموزی شهر تهران صبح امروز ۴ مرداد ۱۴۰۲، در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع و اقدام به برپایی محفل انس با قرآن کریم کردند.

دانش‌آموزان معترض، با سر دادن شعار‌هایی ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن، خواستار برخورد شدید با هتاکان به قرآن کریم شدند.

در ادامه این مراسم نیز تعدادی از قاریان دانش‌آموز اقدام به تلاوت قرآن کریم کردند و دانش‌آموزان حاضر در چند مرتبه گوش جان سپردند به آیات کلام‌الله مجید و با کلام وحی انس گرفتند.

همچنین اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش نیز به همراه تعدادی از مسئولان این وزراتخانه با حضور در این تجمع از اقدام دانش‌آموزان حمایت کردند‌.

لازم به ذکر است؛ نوجوانان گام دوم انقلاب همزمان با ششمین روز از ماه محرم با حضور در بیش از ۴۰۰ نقطه از کشور، ضمن گرامیداشت رشادت‌های حضرت قاسم ابن الحسن (ع) در عصر عاشورا، با امضای طومارهایی انزجار خود را از هتاکی پیاده نظام اسراییل به کلام الله مجید اعلام کردند. بر همین اساس امروز این میثاق‌نامه‌ها و طومارها به تهران رسید و با حضور هیئت‌های دانش‌آموزی شهر تهران، محفل انس با قرآن کریم در مقابل سفارت سوئد برپا و عهد و میثاقی دوباره با کلام الله مجید بسته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار