مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت ماه محرم عنوان کرد:

کربلا عصاره بهشت و عاشورا آبروی عشق است

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی، در پیام تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر، گفت باید مرز بین آزادی و آزادمردی با قساوت دنیاطلبی را مشخص کرد و کربلا عصاره بهشت و عاشورا آبروی عشق است.

کد مطلب: ۱۳۸۹۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کربلا عصاره بهشت و عاشورا آبروی عشق است

در متن پیام سید علیرضا موسوی نژاد آمده است:

بِسْمِ اللّهِ النُّورِ بِسْمِ اللّهِ نُورِ النُّورِ بِسْمِ اللّهِ نُورٌ عَلى نُورٍ بِسْمِ اللّهِ الَّذى هُوَ مُدَبِّرُ الاْمُورِ

سلام بر بیرق، عَلَم و کتل، سلام بر ضجه های عارفانه، ناله های عاشقانه و شیون زنجیر عزاداران و سلام بر محرم؛ آن محرمی که شور می آورد و شعور می آفریند و از کودکی تا کنون یاد و نامش رهایمان نمی کند.

سلام بر لب تشنگان ساکن خیام عشق و سالکان طریق ولایت، سلام برنیزه های خمیده از خجلت و سرهای برافراشته با عزت بر سینه آسمان، سلام بر نای بریده و نوای در خون نشسته،؛ والسلام علی الحسین«ع»، و علی علی بن الحسین«ع» و علی اولاد الحسین«ع» و علی اصحاب الحسین«ع».

براستی،کربلا،عصاره ی بهشت وعاشوراآبروی عشق است که مرزبین آزادی وآزادمردی،باقساوت دنیا طلبی رامشخص نمودو چنانچه قیام سرخ عاشورانبود،گل آزادگی درکویرنینوانمی شکفت وعطرآن مشام انسان ها آزاده و حقیقت جو را معطر نمی کرد.

و اینک دیگر بار جوشش خون اباعبدا.... در نینوا دلدادگان را به خروش می آورد.و اشک بر مظلومیتش به عاشقانش آبرو می بخشد. چرا که مولای ما زاده عشق است یا حسین«ع» گفتن و با حسین«ع» مُردن والاترین هنر عاشقان مکتب حسین«ع» و دلداگان عاشورایی نهضت اباعبدالله است.

وی طلوع خورشید سرخ فام محرم از مشرق شهادت را به لبیک گویان ندای «هل من ناصر ینصُرُنی» ابا عبدالله تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال عاجزانه استدعا می کنم که توفیق حرکت بر صراط ولایت، حسینی زیستن و حسینی به دیدار معبود و معشوق شتافتن را به ما عطا فرماید.

خبرنگار پانا: زهراکارکن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار