سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

ارتقای رشادت، دلاوری و جوانمردی تنها انتظاری است که امروزه از جوانان داریم

تبریز (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی بر ارتقای رشادت، دلاوری و جوانمردی جوانان تاکید کرد و آن را تنها انتظار از جوانان امروزه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای رشادت، دلاوری و جوانمردی تنها انتظاری است که امروزه از جوانان داریم

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در مراسم سوگواری احلی من العسل تبریز گفت: انسان موجودی است که دوست دارد خود را به یک موجود خوب شباهت دهد و یا او را در زندگی خود الگو قرار دهد در این راستا خداوند متعال نیز در قرآن کردیم پیامبر (ص) را برای همه الگو نشان داده است. در این خصوص امروز نیز نوجوانان با شرکت در این مراسم می‌خواهند خود را شبیه حضرت قاسم کنند، چرا که از جمله کسانی که در روز عاشورا با امام حسین (ع) همراه بود کسی جز حضرت قاسم نبود.

وی ادامه داد: حضرت قاسم به قدری عشق به خداوند و امام حسین(ع) داشت که وقتی امام حسین(ع) در مورد مرگ سوال کرد فقط گفت: برای من مرگ شیرین تر از عسل است.

حجت الاسلام والمسلمین پوررادی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس نیز ما شاهد رشادت ها، شهادت ها و شاهکارهایی از سوی جوانان با الگو گرفتن از سوی حضرت قاسم مانند حسین فهمیده بوده ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارتقای رشادت، دلاوری و جوانمردی تنها انتظاری است که امروزه از جوانان داریم چرا که بهترین فرصت برای انسان دوران نوجوانی و جوانی است.

دانش آموز خبرنگار : علی قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار