در جلسه کمیته اجرایی حمایت از مدارس منطقه۴ عنوان شد:

همکاری دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها در بازگشایی مدارس امری لازم و ضروری است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با بیان اینکه آموزش و پرورش نهاد بزرگ و مهمی است که انجام فعالیت‌های این نهاد به خصوص اجرای پروژه مهر نیازمند دقت، برنامه ریزی و اهتمام کافی است، همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی مربوطه و شهرداری‌ها را در بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی امری لازم و ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۳۸۹۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
همکاری دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها در بازگشایی مدارس امری لازم و ضروری است

جلسه کمیته اجرایی حمایت از مدارس با حضور هادی زمانی نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4، علی اصغر کمالی زاده، شهردار منطقه، رامین درآسای معاون پشتیبانی و توسعه منابع، سیدجواد فیاضی معاون پرورشی و تربیت بدنی، محمدعلی موذن مسئول حقوقی، در راستای آماده‌سازی مدارس و حل برخی از مشکلات مدارس برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید در شهرداری منطقه 4 برگزار شد.

زمانی نژاد با بیان اینکه آموزش و پرورش منطقه 4 به دلیل گستردگی و کثرت مخاطبان شرایط خاص خود را دارد، اظهار کرد: همکاری کلیه دستگاه های اجرایی و شهرداری ها در بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی امری لازم و ضروری است و باید مورد توجه قرار بگیرد، اگر مدارس به خوبی به صورت زیربنایی تجهیز شوند، بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی مرتفع می شوند.

زمانی نژاد افزود: آموزش و پرورش نهاد بزرگ و مهمی است که انجام فعالیت‌های این نهاد به خصوص اجرای پروژه مهر نیازمند دقت، برنامه ریزی و اهتمام کافی است که با استفاده از امکانات و تجهیزات شهرداری در کنار پتانسیل‌های آموزش و پرورش می‌توان اقدامات موفقیت آمیزی در این زمینه انجام داد.

وی ادامه داد: به واسطه تاکید بر ضرورت تمهیدات مقدمات بازگشایی مدارس، حتما اقدامات انجام شده به صورت مستمر رصد و بررسی می‌شود تا بازگشایی موفق و باکیفیتی را در ابتدای سال تحصیلی شاهد باشیم.

شهردار منطقه ۴ شهر تهران نیز در این نشست گفت: مجموعه مدیریت شهری این­ منطقه برای همکاری در زمینه‌های ایمن سازی مسیر دانش آموزان و والدین آنها، کنترل وسایل نقلیه در اطراف محیط‌های آموزشی، بهسازی تابلو‌های ترافیکی و خط کشی‌های محوری و علایم افقی و عمودی، مناسب سازی معابر منتهی به مدارس آمادگی دارد و شهرداری منطقه4 وظیفه خود می‌داند که در کنار آموزش و پروش این منطقه باشد و تا آنجا که امکان دارد کمک کند تا مشکلات حل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار