استاندار ایلام خبر داد:

توقف فعالیت تجاری مهران از هفتم شهریور

ایلام (پانا) - استاندار ایلام از توقف فعالیت تجاری گمرک مرز مهران از هفتم شهریور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
توقف فعالیت تجاری مهران از هفتم شهریور

حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام ظهر امروز در بازدید از پروژه‌ها و زیرساخت های اربعین در محور ایلام - مهران به همراه معاونین استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در گفت وگو با پانا گفت: در نهایت و در جلسه ای که بصورت میدانی امروز با حضور عاطف، مدیر پایانه مرزی زرباطیه عراق در نقطه صفر مرزی برگزار شد، از مجموع پنج در ورود و خروج، تعداد دو در برای ورود و سه در برای خروج زوار انتخاب شد.

وی با بیان اینکه این تعداد درهای ورودی و خروجی در صورت ازدحام جمعیت بصورت همزمان مورد استفاده قرار می‌گیرند‌، ادامه داد: در همین رابطه سایبان و اتاق کنترل در طرف مقابل مرز مهران نیز ایجاد می‌شود. در فاز اول دو هزار مترمربع سایبان برای اربعین امسال در محدوده گیت‌های ورود و خروج ایجاد شده و عملیات احداث مابقی سایبان‌ها در دست اقدام است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به راه‌اندازی دو تونل شماره ۱ و ۲ محور ایلام مهران نیز گفت: کل محور ایلام تا مهران و در نهایت پایانه مرزی چهار خطه می‌شود و هیچ مشکلی در تردد وسایل نقلیه نخواهیم داشت.

استاندار ایلام اضافه کرد: فعالیت گمرک تجاری مهران از ۱۲ صفر (هفتم شهریور ماه) به دلیل حضور باشکوه زوار متوقف می شود و در صورت نیاز و عدم امکان صادرات، این کار زودتر از موعد مقرر صورت می‌گیرد.

خبرنگار دانش‌آموز: امیررضا نظری‌فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار