امام جمعه شهرستان قدس:

برپایی اردوهای سازمان دانش‌آموزی، اقدامی ارزشمند جهت ایجاد حس خودباوری در دانش‌آموزان است/فیلم

تهران(پانا)- امام‌جمعه شهرستان‌قدس، برگزاری اردوی استانی یاور مربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران را اقدامی ارزشمند و عاملی در جهت توانمندسازی دانش‌آموزان و کادرسازی مدارس و ایجاد حس خودباوری و غرور ملی در دانش‌آموزان برشمرد، که موجب می‌شود آنان به ظرفیت‌های درونی خود پی برده و به حس مسئولیت اجتماعی دست یابند.

کد مطلب: ۱۳۸۸۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برپایی اردوهای سازمان دانش‌آموزی، اقدامی  ارزشمند جهت ایجاد حس خودباوری در دانش‌آموزان است/فیلم

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام‌جمعه شهرستان‌قدس از اردوی استانی یاورمربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان‌تهران بازدید به عمل آورد و در نشست شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران که در حاشیه اختتامیه این اردو برگزارشد، حاضر شد.

عضو شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان‌تهران، اجرای اردوی استانی یاورمربیان پیشتاز، اقدامی بسیار ارزشمند و تحسین‌برانگیز دانست چرا که حاوی دوره‌های مملوء از برنامه‌های کاربردی و آموزشی برای دانش‌آموزان است و ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این اردو، آن را عاملی در جهت توانمندسازی دانش‌آموزان خواند و افزود: اردوی یاور مربیان پیشتاز بستری نوین و مناسب برای افزایش توانمندسازی و کادرسازی در مدارس را منجر می‌شود و تاثیرات مطلوبی را نیز در بر خواهد داشت.

وی حس‌ خودباوری و غرورملی را دستاورد مهم این‌گونه اردوها برشمرد و ادامه داد: این احساسات ارزشمند موجب می‌شود دانش‌آموزان به ظرفیت‌های درونی خود پی برده و با روش‌های فعالسازی و بکارگیری استعدادهای خود آشنا شوند.

این مقام مسئول، دانش‌آموزان شرکت کننده در اردوی استانی و تربیتی یاورمربیان پیشتاز را یاوران مربیان پرورشی و پل ارتباطی خواند و تاکید کرد: خودباوری ایجاد شده، مسیر کمک‌رسانی دانش‌آموزان به مربیان و سایر دانش‌آموزان را هموار می‌سازد، حس مسئولیت‌پذیری اجتماعی نیز از آثار مثبت اردو برای مرتبیان می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضاجوکار ضمن تاکید بر حمایت مسئولین از این برنامه‌های تربیتی، بر تداوم این اقدامات مفید و کاربردی که برای تربیت نسل نوین ضروری است، خاطر نشان کرد: این برنامه‌های تربیتی به تحقق امر انسان‌سازی و تربیت دانش‌آموز تراز اول انقلاب و تمدن‌ساز می‌انجامد.

دانش‌آموز خبرنگار: محمدامین جوخی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار