روایتگر دوران دفاع مقدس:

شهدا ستارگان پرفروغ هدایت و معرفت هستند

کاشمر(پانا) - روایتگر دوران دفاع مقدس در اختتامیه دوره تابستانی انجمن قرآنی چهل شب با چهل شهید در بیان ویژگی‌های شهدا گفت شهدا ستارگان پرفروغ هدایت و معرفت هستند.

کد مطلب: ۱۳۸۸۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
شهدا ستارگان پرفروغ هدایت و معرفت هستند

جواد فولادیان روایتگر دفاع مقدس اظهار کرد: امروزه در جامعه تا از شهید صحبت می‌کنیم می‌گویند نماز بخوان ، روزه بگیر ، سجده کن ، رکوع کن و تا می‌گوییم شهید می‌گویند نمازش سر وقت بود ؛ اما در یک کلام شهدا ستاره نبودند شهدا ستاره شدند و عاشقانه زندگی کردند.

وی در ادامه گفت: راهی که شهدا خیلی خوب بر آن واقف بودند راه ارتباط گرفتن بود ، شهید اسداللهی به بچه اش گفت مهدی جان تو درس می‌خوانی برای حضرت مهدی (عج) ، کار می‌کنی برای مهدی (عج) ، هر کاری می‌کنی برای مهدی (عج) این چیزی هست که در جامعه ما گم شده است.

همچنین این روایتگر دفاع مقدس افزود : نقل شده شهید صیاد شیرازی در عملیاتی در کمین دشمن بودند کسی دانش آموخته نظامی در آمریکا بود در آن لحظه چیزی به ذهنش نمی‌رسید در همان‌جا به حضر مهدی (عج) متوسل شد و گفت اللهم عجل الولیک الفرج و در لحظه همه چیز به ذهنش آمد کلید طلایی شهدا همین بود ؛ حسن باقری می‌خواست نامه اداری بزند بالای نامه می‌نوشت به نام خدا و به نام امام زمان این همان چیزی است که فراموش شده است.

فولادیان در ادامه خاطر نشان کرد : شهدا ستارگان پرفروغ هدایت و معرفت هستند که به دنبال نام و نشان نبودند و خالصانه از میهن اسلامی خود دفاع کردند و جان عزیز خود را فدا کردند تا مردم ما امروز در امنیت باشند، امنیتی که فقط به برکت خون شهیدان و مجاهدت‌های ایثارگران رقم خورده است.

همچنین در پایان این روایتگر دفاع مقدس با بیان حماسه آفرینی شهدا ، وقایع دفاع مقدس را با کربلا مقایسه کرد و با بیان خاطراتی از عملیات های والفجر ، فتح المبین و مرصاد یادآور شجاعت و ایثارگری های رزمندگان اسلام شد.

خبرنگار دانش آموز: سید امیر سالاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار