پورابراهیمی از توضیحات وزیر ارتباطات قانع شد

فرصت ۳ ماهه‌ای برای عمل به تعهدات در اختیار این وزارتخانه قرار گرفت

تهران (پانا) - در صحن علنی محمدرضا پورابراهیمی پس از ارائه پاسخ‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت مشروط قانع شد و فرصت ۳ ماهه‌ای برای عمل به تعهدات در اختیار این وزارتخانه قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۸۸۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
پورابراهیمی از توضیحات وزیر ارتباطات قانع شد

در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان سوال محمدرضا پورابراهیمی داورانی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص دلیل ضعف عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه‌های عملیاتی از جمله توسعه ارتباطات و فناوری، توسعه بسترها و شبکه های مخابراتی، تأمین زیر ساخت‌های استفاده از اینترنت و نظارت بر عملکرد اپراتورها از پاسخ ارائه شده توسط زارع پور به صورت مشروط قانع و به منظور عمل به تعهدات فرصت 3 ماهه ای به وی داده شد.

پورابراهیمی گفت: آنچه که وزیر پشت تریبون گفت براساس آنچه بود که در کمیسیون صنایع و معادن اعلام کرد، گلایه من این است که به تعهدات عمل نشده و وزیر اعلام کرد شاخص ها به صورت عملی و میدانی آن چیزی نبوده که واقعیت داشته است.

رئیس کمیسیون اقتصادی بیان کرد: اگر در صحن علنی اجرای شاخص‌ها را تعهد کند تا 3 ماه به وزیر فرصت می‌دهیم، سوال بعدی من در دستور کمیسیون صنایع و معدن قرار دارد و در مرحله بعد در صورت عدم عمل به تعهدات آن را به رأی می‌گذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار