ققنوس بیداری به همت جامعه بانوان سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس برگزار می‌شود

شیراز (پانا) - مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس از برگزاری طرح"ققنوس بیداری"به همت جامعه بانوان سازمان بسیج فرهنگیان استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
ققنوس بیداری به همت جامعه بانوان سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس برگزار می‌شود

ایمان ایمانی‌فر با اشاره به هفته عفاف و حجاب و اهمیت آن اظهار کرد: عفاف و حجاب به عنوان یک ارزش در هر جامعه بشری و در جامعه اسلامی به صورت ویژه مطرح است.

وی تصریح کرد: زنان از دیدگاه اسلام دارای یک شخصیت شایسته می‌توانند مدارج کمال را طی کرده و به مدارج عالی انسانیت راه پیدا کنند.

ایمانی‌فر با اشاره به مقام زنان معلم گفت: سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس پیش‌بینی کرد که در هفته‌ای که منصوب به هفته عفاف و حجاب است، یک سلسله برنامه‌های تحت عنوان "ققنوس بیداری" با همت و مجاهدت جامعه بانوان سازمان بسیج فرهنگیان استان برگزار کند.

به گفته مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس، جامعه هدف برنامه "ققنوس بیداری" در مرتبه اول مقام معلم است و به صورت ویژه زنان معلم، که در اهمیت موضوع معلم همین بس که معلم به عنوان تأثیرگذارترین فرد بشر بر تأثیر پذیرترین فرد بشر که دانش آموز است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه معلم، کلامش وحی مُنزل است و این نکته بسیار مهم است و نقش آفرینی زنان در اشاعه فرهنگ اسلامی ایرانی را کاملاً روشن خواهد کرد، افزود: بررسی‌ها و ریشه‌یابی‌های انجام گرفته از کتب دینی، اجتماع و جامعه‌شناسی نشان می‌دهد که نقش معلمان نقش بی‌بدیل است و این بار نقش زنان معلم هم به عنوان مادر و هم به عنوان معلم یک نقش چشمگیر و ارزشمندی خواهد بود.

ایمانی‌فر گفت: همه برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا بتوانیم در مسیر تبیین منطقی موضوع عفاف و حجاب گام‌هایی را برداریم و دستاوردهای این حوزه را در اختیار زنان و همکاران معلم قرار دهیم که آنها هم بتوانند در اختیار دانش آموزان و دیگر اقشار جامعه قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار