قیمت هر کیلو گندم 15 هزار تومان است

تبریز (پانا) - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌ شرقی از قیمت مصوب شده توسط شورای قیمت‌گذاری قیمت گندم را از قرار هر کیلو ۱۵ هزار تومان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
قیمت هر کیلو گندم 15 هزار تومان است

علیرضا شاهدی در حاشیه آیین شکرگزاری و جشن برداشت گندم در هشترود با بیان اینکه کشاورزان نبایستی به شایعات در خصوص قیمت گندم توجه کنند، گفت: متاسفانه به دلیل مسائل فنی سامانه ثبت «سیتا» قیمت هر کیلو از قرار ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت سال قبل ثبت می شود که این اشکال تا چند روز آینده رفع خواهد شد و مبلغ گندم خریداری شده کشاورزان و گندمکاران عزیز از قرار کیلویی 15 هزار تومان پرداخت می شود.

شاهدی ادامه داد: کشاورزانی هم که گندم خود را از قرار قیمت قبلی تحویل داده اند بزودی اصلاح قیمت صورت خواهد گرفت که از این رو کشاورزان نگران مابه التفاوت قیمت گندم نباشند و به شایعات توجه نکنند و گندم های خود را به مراکز خرید و سیلوها تحویل دهند و به بهانه شایعات بی مورد ، گندم برداشت شده خود را به ثمن بخش به دلالان نفروشند.

وی گفت: برداشت گندم از نیمه خرداد از شهرستان خداآفرین شروع شده و تا امروز ۳۲ هزار تن گندم به صورت تضمینی در سطح استان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: ۶۸ مرکز خرید آماده خرید گندم مازاد کشاورزان هستند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال ۲۳۵ هزار تن گندم خریداری شود افزود: خرید تا این لحظه نسبت به مثابه سال قبل 58 درصد افزایش دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار