معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش نیروی انسانی است

کاشمر (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل استان خراسان رضوی گفت سرمایه هر کشور، نیروی انسانی است و در آموزش و پرورش باید روی نیروی انسانی سرمایه‌گذاری شود.

کد مطلب: ۱۳۸۶۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش نیروی انسانی است

سید ابوالفضل حسینی در اولین اجلاس خدمت ماندگار ترشیز با بیان اینکه سرمایه هر کشور، نیروی انسانی است و در آموزش و پرورش هر چقدر هزینه شود یک نوع سرمایه گذاری است، اظهار کرد: تلاشتان بر این باشد راهکارهایی طراحی کنید که از این همه ظرفیت و نیروهای توانمند و باتجربه که دور هم جمع می‌شوند حداقل بعد از یک روز نشست تخصصی یک برنامه یک ساله کاری برای حوزه خودمان بهره برداری کنیم.

سید ابوالفضل حسینی ادامه داد: از بحث های نخبگان بتوانیم نتایج خوبی بدست آوریم و به راهکار ها و برنامه‌ های مناسبی راه یابیم و اینکه از نظرات نخبگان به عنوان حرکت در بخش های مختلف می توان استفاده کرد و این نکته بسیار مهمی است که ما اینها را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در دوران مسئولیتمان از آن استفاده کنیم.

معمار آینده نظام، معلم است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: سربازان نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه فرهنگ سعی کردند بهترین باشند و در واقع ما معلمان هم بایستی به همین صورت باشیم و معمار آینده نظام، معلم است.

حسینی در پایان ادامه داد: به خودمان افتخار کنیم و از این فرصت ها استفاده کنیم، زیرا برجسته سازی آموزش و پرورش، با نیروی انسانی میسر است که سرمایه هر کشوری است.

خبرنگار دانش آموز: محمدرضا زارع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار