دفاع از نظام جمهوری اسلامی، بزرگترین معروف است

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه به برکت خون پاک ۳۰۰ هزار شهید، نظام علوی و فاطمی در ایران اسلامی برپا شده است، گفت امروز بزرگترین امر به معروف، ترویج آموزه‌های انقلاب اسلامی و دفاع از این ودیعه ارزشمند شهدا است.

کد مطلب: ۱۳۸۴۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
دفاع از نظام جمهوری اسلامی، بزرگترین معروف است

علی موحدی در آیین گرامیداشت عید باسعادت غدیرخم در جمع کارکنان اداره کل آموزش و پرورش عنوان کرد: ما بر خود می‌بالیم که از ادیان و مذاهب مختلف اسلامی و غیر اسلامی، شیعه‌گری و پیروی از علی(ع) و خاندان مطهرش را برگزیده‌ایم.

وی افزود: بر اساس فرمایش نبی مکرم اسلام(ص)، همه انسان‌ها در همه ادوار زمانی باید مبلغ و مروج پیام سعادت‌بخش غدیر باشند.

موحدی خاطرنشان کرد: همه باید برای تقویت جمهوری اسلامی به عنوان حکومت شیعی تلاش کنیم تا از این طریق، پیام غدیر را به سراسر جهان صادر کنیم.

وی خطاب به کارکنان آموزش و پرورش تاکید کرد: خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم، یکی از معروفات و در طریق و مسیر پیام غدیر است.

همچنین در این آیین حجت الاسلام محمد عاشوری از کارشناسان مذهبی گفت: پیامبر اسلام در واقعه تاریخی مباهله، امام علی(ع) و خانواده مکرم ایشان را نفس خود معرفی می‌کنند که نشان دهنده عظمت و بزرگی این شخصیت بزرگ جهان اسلام است.

وی تصریح کرد: علی(ع) نهایت دینداری و بندگی خالصانه حضرت معبود است که می‌توان چهره واقعی اسلام را در کردار، گفتار و منش این چهره نورانی دید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار