مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در جمع نمایندگان مجلس دانش‌آموزی خوزستان:

مجلس دانش‌آموزی بهترین میدان برای تمرین مردم‌سالاری دینی است

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش پرورش خوزستان، مجلس دانش‌آموزی را بهترین و مناسب‌ترین میدان برای تمرین مردم‌سالاری دینی دانست.

کد مطلب: ۱۳۸۴۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی بهترین میدان برای تمرین مردم‌سالاری دینی است

مسعود حمیدی نژاد در جمع منتخبان مجلس دانش آموزی کشور با تاکید بر اهمیت و نقش فعالیت های دانش آموزان در تشکل های دانش آموزی، خاطرنشان کرد: مجلس دانش آموزی بهترین و مناسب ترین میدان برای تمرین مردم سالاری دینی است و بر این اساس تقویت این نهاد می تواند بستر لازم برای رشد و ارتقای ویژگی های فردی و اجتماعی دانش آموزان گام دومی را فراهم کند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به امر هویت بخشی به دانش آموزان؛ توضیح داد: توجه به این امر یک ضرورت فراگیر در سطح مجموعه تعلیم و تربیت استان است و بر این اساس تشکل های دانش آموزی می بایست با تکیه بر مفاد سند تحول بنیادین و علی الخصوص ساحت تربیت اعتقادی؛ عبادی و اخلاقی در راستای عینیت بخشیدن به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گام بردارند.

حمیدی نژاد گفت: رسیدن به کمال علمی و اجتماعی یکی دیگر از کارکردهای تشکل های دانش آموزی است. بر این اساس استمرار ارتباط بین اعضای مجلس و دانش آموزان امری ضروری است و شما می بایست با تعامل بین اعضای مجلس به دنبال ایجاد یک هم اندیشی و هم افزایی باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار