شهردار تهران در پاسخ به پانا:

قرارگاه حمل و نقل فعال است؛ مطالعات تراموا تکمیل شد

تهران (پانا) - شهردار تهران درخصوص فعالیت‌های قرارگاه حمل و نقل توضیح داد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
قرارگاه حمل و نقل فعال است؛ مطالعات تراموا تکمیل شد

علیرضازاکانی درنشست خبری خود با اهالی رسانه با موضوع حمل و نقل در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری پانا درخصوص قرارگاه حمل و نقل، بحث پیش پرداخت ون ها و موضوع تراموا توضیح داد: ما هیچ وقت نامه نزدیم برای ون ها که پول ما را برگردانید. ۶۳۰ دستگاه را از طریق ایران خودرو دیزل دنبال کردیم که ۱۹۵ تا تحویل شد و در مسیر شماره گذاری است. سایر آن را هم وزارت کشور تعهد کرده که تحویل شود. برای ون‌های دیگر نیز خودمان در حال بستن قرارداد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مطالعات ما در بحث تراموا تکمیل شده و بازدیدها را انجام دادیم. یک تیم کارشناسی را برای بازدید و جلسات با طرف خارجی اعزام کردیم که نتایج خوبی داشت. در نوع جدید مشکل کابل‌ها و برق حل شده، هنوز مسیر تحویل به کمیسیون را انجام ندادیم اما به سرعت آن را پیش می بریم. ضمن اینکه در اجلاس مترو پلیس در بلژیک مشاهده کردیم که عمده خدمات از طریق تراموا انجام می شد.

شهردار تهران اضافه کرد: در مورد قرارگاه حمل و نقل نیز باید بگویم همه این کارها که اشاره شده از طریق این قرارگاه بوده است. ۲۵۰۰ قرارداد در حوزه اتوبوس و مینی بوس داشتیم که همه آنها در قرارگاه مطرح شد و این قرارگاه پابرجا است. به طوری که بیشترین وقت ما برای حوزه حمل و نقل صرف می شود.

زاکانی تاکید کرد: دولت در این زمینه کمک کرده است. از سال ۱۳۹۵ دولت مکلف شده بود در مورد ۶۳۰ دستگاه واگن پیش پرداخت آن را انجام دهد اما اهمال کردند در حالی که دولت اخیر کار را پیگیری کرد و از بهمن ماه با سازمان برنامه صحبت کردیم و بانک مرکزی و وزارت نفت کمک کردند. دولت بزرگترین خدمت را انجام داد که ما از دولت تشکر می کنیم. در مورد اتوبوس ها هم که ۱۷۲ دستگاه از طریق کمک دولت وارد ناوگان شد. درباره ون نیز ۱۹۵ ون را از طریق کمک دولت تحویل گرفتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار