مهرداد محمدی رسما به استقلال پیوست

استقلال باشگاه بزرگی است و به اینجا آمده‌ام که دیده شوم/ من در استقلال همه تلاشم را خواهم کرد تا دل ‌هواداران را شاد کنم

تهران (پانا) - مهرداد محمدی ظهر امروز با حضور در دفتر ‌حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، قرارداد دو ساله‌ خود را با باشگاه امضا کرد. 

کد مطلب: ۱۳۸۳۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مهرداد محمدی رسما به استقلال پیوست

به گزارش باشگاه استقلال، از هفته گذشته مذاکرات فشرده‌ای با این بازیکن صورت گرفت و در نهایت زمینه این انتقال مهیا شد تا او در فصل جدید پیراهن تیم محبوب و پرطرفدار استقلال را به تن کند.

مهرداد محمدی ‌که سابقه بازی و گلزنی با پیراهن تیم‌ملی ایران را دارد، در تیم‌های راه‌آهن، سپاهان، آوس پرتغال، العربی و السیلیه قطر بازی کرده است.

وی پس از امضای این قرارداد در جمع خبرنگاران گفت: ‌قراداد من با استقلال دو ساله است و خیلی خوشحالم که در خدمت این باشگا هستم. ‌امیدوارم بتوانم با عملکردم، هواداران و آقا جواد را خوشحال کنم.

محمدی گفت: من نگران هیجی نیستم و به خودم اینقدر اطمینان دارم که عالی کار کنم و بتوانم دل هواداران را شاد کنم. آقا ‌جواد به من زنگ زد و اعتقاد داشت و من هم دیدم شرایط خوب است و آمدم.

وی افزود: من به اینجا آمدم تا همه تلاشم را بکنم ‌و تمرکزم روی خودم است. مطمئنا استقلال باشگاه بزرگی است و به اینجا آمده‌ام که دیده شوم و همه تلاشم را خواهم کرد که به تیم ملی دعوت شوم. اگر دعوت شوم خوشحال می‌شوم و اگر هم دعوت نشوم مثل بقیه مردم برای موفقیت تیم ملی دعا می‌کنم.

مهرداد محمدی تاکید کرد: من در استقلال همه تلاشم را خواهم کرد تا دل ‌هواداران را شاد کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار