ستاد امر به معروف مازندران اقدام اتحادیه اروپا را در تحریم‌ها علیه ایران محکوم کرد

ساری (پانا) - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران ضمن محکوم کردن اقدام اتحادیه اروپا در قراردادن نام این ستاد و سپاه پاسداران در لیست تحریم‌ها، این اقدام را نابخردانه دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۲۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ستاد امر به معروف مازندران اقدام اتحادیه اروپا را در تحریم‌ها علیه ایران محکوم کرد

مهرداد محمدی در نشست خبری اظهار کرد: آحاد مردم پای اسلام و امامین انقلاب اسلامی ایستاده اند ، ملت ایران دشمن را جدی گرفته است و هرگز مقهور آنان نمی شویم و پای اسلام و آرمان های انقلاب شهدا می ایستیم.

محمدی با بیان این که همواره در طول سال های پس از انقلاب روحیه آحاد مردم نسبت به همدیگر علیه خنثی سازی حربه دشمنان تقویت شده است، ادامه داد: ما از دشمن انتظار دوستی نداریم و با چراغ سبز و لبخند آنان هم نمی لغزیم، با خودباوری از استقلال و کیان ایران دفاع می کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه امروز اتحادیه اروپا از خاکریز بیرون آمده است و علیه نظام جمهوری اسلامی اینچنین حرکت های توهین آمیز و نابخردانه می کند، گفت: مقابل ترویج فساد و بی حجابی ایستادگی می کنیم،بدانید مردم ایران دلباخته نظام و رهبری هستند و این امر مهم همواره عامل عصبانیت دشمنان است.

مهرداد محمدی به برنامه های جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: این برنامه ها نیز با وحدت مردم و با گوش دادن به منویات رهبر انقلاب خنثی و از بین رفته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران تاکید کرد: ملت ایران به اسلام و مبانی اندیشه‌های امامین انقلاب اعتقاد راسخ دارند و پای آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی محکم ایستاده‌اند، تقویت معروفات و کاهش منکرات عروفات از راهبردهای ستاد امر به معروف خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار