حس خدمت‌رسانی در حرم به زائران علی ابن موسی الرضا در اردوگاه ثامن الحجج

مشهد(پانا)-مسئول اجرایی اردوی زیارت اولی‌های گفت در اینجا حس می‌شود در حرم مشغول خدمت‌رسانی به زائران هستیم. این دانش‌آموزان برای اولین بار به زیارت امام رضا علیه‌السلام آمده‌اند و ما خادم الرضا هستیم.

کد مطلب: ۱۳۸۳۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
حس خدمت‌رسانی در حرم  به زائران علی ابن موسی الرضا در اردوگاه ثامن الحجج

حسین حاجی محمدی فریمانی مسئول اجرایی اردوی زیارت اولی‌ها در اردوگاه ثامن الحجج بیان کرد: دانش آموزانی که در این اردو شرکت کردند تا به حال به مشهد نیامدند یا فقط یک الی دو بار به این شهر سفر کردند و از نظر مالی امکان سفر به مشهد را نداشتند.
وی ادامه داد: این برنامه سال‌هاست که انجام می‌شود اما به دلیل بیماری کرونا کنسل شده بود. سال گذشته سازمان دانش آموزی خراسان رضوی به ما اطلاع دادند که قرار است این اردو دوباره برگزار شود و ما هم اعلام آمادگی کردیم.
وی افزود: در اینجا ما تیم برادران و خواهران داریم که همه آنها خادم‌های حرم هستند.
وی اظهار کرد: امسال تعداد دانش آموزان از ۴۰۰ نفر به ۶۰۰ نفر در هر دوره ی سه روزه افزایش یافته‌اند و دانش آموزان از استان‌های مازندران کهکیلویه و بویراحمد خراسان شمالی و تهران به اینجا آمده‌اند.
وی درباره حس خوب میزبان زیارت اولی‌ها بودن گفت: ما در اینجا حس می‌کنیم در حرم مشغول خدمت رسانی به زائران هستیم. این دانش آموزان برای اولین بار به زیارت امام رضا علیه السلام آمده‌اند و من و همکارانم از آنها پذیرایی می‌کنیم.

دانش آموز خبرنگاران: مهرنوش هدایتی مقدم، زهرا وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار