مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

خلاقیت و اندیشه‌ورزی، جلوه‌ بارز برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی فارس در سال تحصیلی گذشته بود

شیراز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان فارسضمن تقدیر از سازمان دانش‌آموزی استان فارس به جهت برگزاری اردوهای تشکیلاتی فراگیر گفت خلاقیت، ابتکار، اندیشه‌ورزی از جلوه‌های بارز برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی استان فارس در سال تحصیلی گذشته بود که باید این مسیر در آینده با همت مضاعف مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ادامه پیدا کند.

کد مطلب: ۱۳۸۲۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
خلاقیت و اندیشه‌ورزی، جلوه‌ بارز برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی فارس در سال تحصیلی گذشته بود

محمد خلیل عسکری در جمع دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی در اردوی مهارتی سازمان دانش‌آموزی ناحیه ۲ شیراز عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین بسترهای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان اردو است و بر این اساس تقویت اردوهای مهارت‌افزایی باید در دستور کار سازمان دانش‌آموزی قرار گیرد.

وی ادامه داد: اگر از ظرفیت اردو و اردوگاه در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان به درستی استفاده کنیم، بی شک تاثیرگذاری فعالیت های تربیتی دوچندان خواهد شد.

وی افزود: به همین سبب گسترش کمی و کیفی اردوهای مهارت افزایی باید در دستور کار سازمان دانش آموزی استان فارس قرار گیرد.

عسکری گفت: در آموزش و پرورش دانش‌آموزان امانت هستند و باید برای تربیت آنها با برنامه‌ریزی مناسب و به صورت فرایندی تمامی امکانات بسیج شوند تا به سمت تحقق ایران قوی حرکت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس افزود: خلاقیت، ابتکار، اندیشه‌ورزی از جلوه‌های بارز برنامه‌های سازمان دانش آموزی استان فارس در سال تحصیلی گذشته بود که باید این مسیر در آینده با همت مضاعف مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ادامه پیدا کند.

عسکری با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون تقویت هویت ملی، یکی از مهمترین جلوه‌های تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را برنامه‌ریزی در راستای تقویت هویت اسلامی، انقلابی و ایرانی دانش‌آموزی دانست.

رییس سازمان دانش‌آموزی استان فارس نیز در جمع دانش‌آموزان گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۲ سازمان دانش‌آموزی استان فارس پس از ثبت رکورد جذب بی‌سابقه دانش‌آموز و مربی، برنامه‌های تخصصی ویژه‌ای به منظور تثبیت و رشد تمام ساحتی دانش‌آموزان در دستور کار قرار داد.

مرتضی کریمی ادامه داد: طراحی و اجرای اردوهای هویتی فراگیر، اردوهای تشکیلاتی، اردوهای دانش‌آموزی زیارت اولی ها از این جمله بود.

کریمی با اشاره به برگزاری اردوهای تشکیلاتی با الگوی تربیت اجتماعی مبتنی بر برنامه تحولی نوجوان حرم سازمان دانش‌آموزی استان فارس در مناطق ۵۹ گانه آموزش و پرورش گفت: سازمان دانش آموزی در تابستان پیش رو در قالب طرح هفت سنگ برنامه‌های ویژه اردویی را جهت تعمیق تربیت اجتماعی دانش‌آموزان مناطق ۵۹ گانه آموزش و پرورش در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به تأسیس خانه رویداد سازمان دانش‌آموزی از اجرای ۱۸ برنامه ابتکاری طراحی شده ویژه دانش‌آموزان در تابستان با رویکرد دانش‌آموز محوری خبر داد.

کریمی همچنین به شروع اردوی زیارت اولی‌ها با محوریت سه حرم مطهر حضرت رضا (علیه السلام)، حضرت معصومه (سلام الله علیها) و احمد بن موسی شاهچراغ (علیه السلام) نیز اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار