در نشست مشترک با سرپرست و عضو هیئت مدیره ناظر بر تسهیلات بانک مسکن زنجان مطرح شد:

بهره‌مندی نهضت ملی مسکن با پیشرفت ۶۰ درصدی از تسهیلات۲۰۰ میلیون تومانی

زنجان (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت با پیگیری‌های صورت گرفته و تبیین مشکلات موجود در طرح نهضت ملی مسکن در فاز اول پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد دارند از تسهیلات متمم ۲۰۰ میلیون تومانی بانک مسکن در استان زنجان بهره‌مند می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۸۲۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی نهضت ملی مسکن با پیشرفت ۶۰ درصدی از تسهیلات۲۰۰ میلیون تومانی

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، به خروجی دیدار با معاون اجرایی بتن مسکن اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و تبیین مشکلات موجود در طرح نهضت ملی مسکن از جمله مشکل اعضا در تامین آورده متقاضیان، مقرر شد در فاز اول پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصدی دارند از تسهیلات متمم ۲۰۰ میلیون تومانی بانک مسکن بهره‌مند شوند.

اصغر اسماعیلی، با بیان اینکه خوشبختانه با رایزنی های صورت گرفته و تلاش استاندار زنجان سقف تسهیلات به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش می یابد، عنوان کرد: مقرر شد پروژه های موصوف (تعریف شده) تا پایان سال‌جاری تکمیل و پس از دریافت دفترچه اقساط بانک مسکن، تحویل متقاضیان واجد شرایط شود.

وی گفت: این دیدار در راستای حل مشکل آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن برگزار شد و خوشبختانه خروجی خوبی هم داشت.

گفتنی است در راستای حل مشکل آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان روز سه شنبه استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با سرپرست و عضو هیئت مدیره ناظر بر تسهیلات بانک مسکن و معاون اجرایی بانک مسکن در دفتر سرپرست بانک مسکن دیدار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار