رئیس سازمان اورژانس کشور تاکید کرد؛

لزوم خدمت‌رسانی کامل به زائران اربعین حسینی در نقاط مرزی

تهران (پانا) - رئیس سازمان اورژانس کشور بر لزوم خدمات‌رسانی کامل و به موقع به زائران اربعین حسینی در نقاط مرزی و استقرار موکب‌های بهداشتی و درمانی در این مناطق تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم خدمت‌رسانی کامل به زائران اربعین حسینی در نقاط مرزی

به گزارش وزارت بهداشت، جعفر میعادفر در دومین جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین در سازمان اورژانس کشور افزود: خدمات‌رسانی کامل به زائران اربعین حسینی در نقاط مرزی و استقرار موکب‌های بهداشتی و درمانی در این نقاط دارای اهمیت است که این اقدام توسط اورژانس و دیگر دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: خدمت‌رسانی به زائران عتبات عالیات برای ما اجر معنوی دارد و پرسنل بهداشتی و درمانی با شوق و انگیزه بالا، آماده ارائه خدمات به این افراد به ویژه در اربعین حسینی هستند.

در این جلسه مقرر شد برنامه‌های کمیته بهداشت و درمان از طریق اعضای کمیته در حوزه‌های بهداشت، درمان، دانشجویی فرهنگی و غذا و دارو پیگیری شود

همچنین در این نشست ضمن ارائه گزارشی از روند تکمیل طرح‌های بهداشتی و درمانی در حال ساخت در پایانه های مرزی، بر اهمیت تجهیز و تکمیل به موقع این مراکز تاکید شد.

در پایان این نشست با طرح موضوع جمع‌بندی آماری عملیات بهداشتی و درمانی مراسم اربعین حسینی مقرر شد رابطان آماری سازمان‌ها، مشخص و همکاری لازم با EOC (مرکز هدایت عملیات بحران) انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار