معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی‌:

مراکز یادگیری محلی، ظرفیت مناسبی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

مشهد (پانا) - معاون وزیر و رئیس نهضت سواد‌آموزی‌ عنوان کرد مراکز یادگیری محلی، ظرفیت مناسبی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۳۸۲۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مراکز یادگیری محلی، ظرفیت مناسبی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

علیرضا عبدی، معاون وزیر و رئیس نهضت سوادآموزی استان خراسان رضوی در حاشیه بازدید از مرکز یادگیری سوادآموزی پنجتن عنوان کرد: مراکز یادگیری محلی، ظرفیت مناسبی برای کاهش آسیب های اجتماعی از طریق برگزاری کارگاه های مهارتی و حرفه ای دارند.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی کارگاه‌های حرفه‌ای متناسب با شرایط و نیاز منطقه در مراکز یادگیری محلی منجر به اشتغالزایی برای سوادآموزان که اکثر آنها از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند، می شود.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی اظهار کرد: هدف اصلی ما، در نهضت سوادآموزی این است که در کمترین زمان ممکن و تا پایان دولت سیزدهم، بی‌سوادی پایه تمام شود و به سمت تعریف جدیدی از سواد و سوادهای مهارتی پیش برویم.

وی در مورد مراکز یادگیری محلی عنوان کرد: یکی از بهترین مکان‌هایی که می‌شود به تلفیق سواد و مهارت کمک کند، همین مراکز تربیتی و رشد محلی است و با بازطراحی جدید مراکز محلی این مراکز را توسعه دهیم.

عبدی ضمن قدردانی از زحمات مدیر و آموزش دهندگان مرکز یادگیری‌ نرجس، بر تقویت آموزش مسائل فرهنگی متناسب با شرایط روز جامعه تاکید کرد و افزود: آموزش مهارت‌های زندگی و حقوق شهروندی در کنار سواد پایه از آسیب‌پذیری افراد کم سواد و بی‌سواد می‌کاهد.

دانش آموز خبرنگار : فاطمه زرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار