پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه‌های توسعه محلی منطقه ۱۳

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با اعلام پیشرفت 97 درصدی پروژه های توسعه محلی در منطقه 13 گفت از طرح‌های در نظر گرفته شده در محوطه ساصد و اراضی دوشان تپه که هم رضایت مردم منطقه 13 را به همراه دارد و هم موجب افزایش سرانه‌ها خواهد شد حمایت می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۸۲۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه‌های توسعه محلی منطقه ۱۳

محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، سیداحمد علوی رئیس کمیته گردشگری و میثم مظفر رئیس کمیته بودجه به همراه علی احمدی شهردار منطقه 13 و معاونین شهردار در قالب طرح رصد ۲ از پیشرفت فیزیکی پروژه‌های توسعه محلی منطقه ۱۳ بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت اجرای پروژه‌ها قرار گرفتند.

در این بازدید محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران به اقدامات موثر شهرداری منطقه 13 در تملک ساصد و آزادسازی اراضی دوشان تپه به نفع شهروندان شاره کرد و گفت: این دو مجموعه حدود 8 درصد مساحت کل منطقه است و با اجرای برنامه های پیش بینی شده شاهد تحولات خوبی در منطقه 13 و افزایش سرانه های فضای سبز، فرهنگی و تفریحی برای مردم خواهیم بود.

وی افزود: برای اجرای طرح‌ها و پروژه های برنامه ریزی شده در این مجموعه کمیسیون برنامه و بودجه همراهی کامل خواهد داشت و علاوه بر اعتبارات درنظر گرفته شده در سال جاری در بودجه سال آینده نیز برای این مجموعه ها اعتبار مناسبی پیش بینی خواهد شد.

آخوندی با بیان اینکه منطقه ۱۳ در حوزه پروژه‌های توسعه محلی پیشرفت فیزیکی خوبی داشت افزود: پروژه های مستمر منطقه ۹۷ درصد و غیر مستمر ۹۰ درصد پیشرفت داشته و رتبه این منطقه در پروژه مستمر سوم و در پروژه های غیر مستمر ششم است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به اقدامات و برنامه‌های شهرداری منطقه 13 در مجموعه سرخه حصار اشاره کرد و افزود: برخی پروژه‌هایی که در این مجموعه اجرا شده از جمله احداث پارکینگ در درب اول و سوم بوستان جنگلی سرخه‌حصار، مسیر تندرستی، احداث بوستان سنگی، احداث باغ راه رضوان، احداث نیروگاه خورشیدی و فعالیت‌های نگهداشت این بوستان رضایتمندی مردم را در پی داشته است، همچنین پروژه‌های مهم و خوبی در قالب مشارکت و سرمایه‌گذاری تعریف شده است که مجموعه سرخه‌حصار را به قطب گردشگری و تفرجگاهی در پایتخت تبدیل خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار