مسئول گروه سرود عشاق الرضا شهرستان کاشمر:

اجرای سرود در جامعه تأثیر به‌سزایی دارد

مسئولین از قشر نوجوان حمایت کنند

کاشمر (پانا) - دانش‌آموز کاشمری که مسئول گروه سرود عشاق الرضا شهرستان کاشمر است، گفت اجرای سرود در جامعه تأثیر زیادی دارد، زیرا کودکان و نوجوانان به‌جای اینکه آهنگ‌های مبتذل خارجی گوش کنند می‌توانند به سرودهای انقلابی که نوجوانان می‌سازند، گوش دهند.

کد مطلب: ۱۳۸۲۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای سرود در جامعه تأثیر به‌سزایی دارد

مهدی بهاری اظهار کرد: «هدف از تشکیل گروه سرود این بوده که بتوانیم نوجوان های شهرستان را درگیر کنیم و از نوجوان هایی استفاده کنیم که در وادی مذهب نیستند، ولی عشق به امام حسین دارند.»

وی ادامه داد: «اجرای داخل شهر برای حال خوب مردم انجام می‌شود و اینکه حال کل شهر را معنوی می کند. اشک ها و لبخندهای مردم برای کل گروه کفایت می کند. حضرت آقا فرمودند:به هر نحوی که می توانید کار رسانه ای انجام دهید. گروه عشاق الرضا از زمانی که تأسیس شد، به دنبال این بوده که از طریق نماهنگ و اکران آن کارهای رسانه ای را به نحو خودش انجام دهد.»

وی افزود: «قبل از گروه سرود عشاق الرضا، در گروه سرود نغمه رضوان فعالیت داشتم. وقتی اعلام کردند هر مسجد باید یک گروه سرود داشته باشد، تصمیم گرفتم در مسجد امام حسن مجتبی گروه سرود عشاق الرضا را تأسیس کنم. اعضای گروه را از میان نوجوانان بااستعداد شهرستان کاشمر انتخاب کردم. مشوق اصلی من در این کار خانواده ام بوده است.»

بهاری با بیان اینکه نماهنگ کرامت ابدی رتبه اول استان را در جشنواره امید فردا کسب کرد، اظهار کرد: «بیشتر هزینه های اجرای سرود از طریق شهرداری شهر کاشمر صورت می گیرد و همچنین کمک های مردمی و اعضای گروه نیز حمایت کننده ماست.»

این دانش آموز کاشمری به مسئولین و مردم توصیه کرد: «تنها کاری که از مسئولین می خواهیم، این است که از نوجوانانی حمایت کنند که بدون هیچ حمایتی به حرف مقام معظم رهبری گوش دادند و کار فرهنگی انجام می دهند. همچنین به مردم توصیه می کنم که والدین، فرزندانشان را به سمت گروه سرودها بیاورند تا بتوانند یکی از یاران امام زمان(عج) باشند.»

خبرنگار دانش آموز: محمدرضا زارع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار