معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران:

گام برداشتن برای نسل جوان از نیازهای مهم جامعه است

تهران (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه 4 تهران تاکید کرد فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان، گام برداشتن برای نسل جوان و از مهمترین نیازهای جامعه است.

کد مطلب: ۱۳۸۱۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
گام برداشتن برای نسل جوان از نیازهای مهم جامعه است

سید جواد فیاضی، معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه 4 در گفت و گو با پانا اعلام کرد: «کانون منطقه‌ای ترنم یکی از چند کانون آموزش و پرورش منطقه 4 است. مجموعه ترنم با هدف تشکیل گروهی از جوانان منطقه و با ایجاد یک فضای صمیمی، آموزشی، مهارتی و تفریحی برای دانش آموزان تشکیل شده است و با محوریت دانش آموزی در سطح منطقه آغاز به کار کرده است.»

فیاضی اذعان کرد: «دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و باید اهمیت ویژه ای به آنان داده شود.»

فیاضی اضافه کرد: «ما باید به جوانان آموزش های لازم که نیازمند آن هستند را بدهیم. باید بحث مهارتی، علم و دانش، اوقات و فراغت و هر آنچه که یک جوان نیازمند آن است را برایش فراهم و ایجاد کنیم.»

وی درباره نحوه شرکت و بهره مندی از کلاس های تابستانی مجموعه ترنم بیان کرد: «دانش آموزان از طریق فراخوان اتوماسیون و پخش تبلیغات محلی، فرم مشخصات و ثبت در دفتر ثبت‌نام می توانند با توجه به علاقه مندی خود در حوزه های مختلف مانند بازیگری، نویسندگی، مجریگری و فن بیان، شیرینی پزی، روخوانی و روانخوانی قرآن، موسیقی، نقاشی، خوشنویسی، اوریگامی، فیلمنامه نویسی، روانشناسی، موسیقی کودک خانه کودک شرکت کرده و بهره مندی لازم را ببرند.

فیاضی در پایان خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های مجموعه ترنم تقدیر و تشکر از دانش آموزان فعال کلاس های مختلف در روز و مناسبت های گوناگون است.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار