وجود مراکز مشاوره آموزش و پرورش در کلیه نواحی و مناطق استان اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت آموزش و پرورش در کلّیه نواحی و مناطق این استان مراکز مشاوره دارد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
وجود مراکز مشاوره آموزش و پرورش در کلیه نواحی و مناطق  استان اردبیل

نادر صاحب، رئیس اداره امور تربیتی، مشاور و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در گفت وگو با پانا که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر ترتیب یافته بود، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین و بزرگترین سرمایه هر جامعه نیروی کار آن است که متاسفانه سوء مصرف مواد مخدر نیروی فعال و کار هر جامعه را از بین می برد.

وی افزود: دانش آموزانی که از مهارت های خود کنترلی و کنترل هیجان برخوردار نباشند، مخصوصا دانش آموزانی که دوستانی با گرایش مثبت به دخانیات دارند ،بیشتر با خطرات مواجه می شوند که لازم است دانش آموزان عزیز باید خود مراقبتی را مراعات کنند.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاور و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان در مورد اینکه آموزش و پرورش درخصوص مصون سازی دانش آموزان چه برنامه هایی دارد، گفت: در مورد توانمند سازی دانش آموزان ما در قالب برنامه یاریگران زندگی و برنامه توانمند سازی روانی و اجتماعی، مهارت های لازم را به دانش آموزان آموزش می دهیم.

صاحب ادامه داد: در کلیه نواحی و مناطق این استان مراکز مشاوره‌ی آموزش و پرورش در خدمت دانش آموزان و اولیای آنان است.

وی در پایان به نقش بی بدیل رسانه ها تاکید کرد و گفت: امروزه فضاهای مجازی و رسانه ها به عنوان یک ابزار مناسب در پیشگیری از اعتیاد بسیار موثرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار