معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

آغاز اجرای طرح قرآنی اتقان در شهرستان‌ملارد

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد از اجرای طرح قرآنی اتقان در شهرستان ملارد و شرکت ۴۰۰ نفر از معلمان،مدیران و معاونین مدارس در این طرح خبرداد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اجرای طرح قرآنی اتقان در شهرستان‌ملارد

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد برگزاری طرح قرآنی اتقان را فرصتی مناسب برای ارتقای توانمندی های قرآنی آموزگاران، مدیران و معاونین مدارس دانست و عنوان کرد: طرح اتقان با هدف ارتقا توانمندی های قرآنی آموزگاران، مدیران و معاونین مدارس ابتدایی است که در مرحله اول ۴۰۰ نفر از معلمان ابتدایی آموزش و پرورش ملارد در این طرح شرکت کرده اند.

وی افزود: این طرح در جهت آشنایی هر چه بیشتر فرهنگیان با عرصه های مختلف قرآنی ،تربیتی و فرهنگی‌ است تا با حضور و شرکت در این فضاهای دینی و تربیتی آشنایی بیشتری پیدا کرده و به سبب آن در آینده از ظرفیت های تربیتی این اماکن و ارتقای دانش آموزان در زمینه های قرآنی ،فرهنگی و هنری استفاده بهینه کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد هدف اجرای طرح اتقان را کسب مهارت روانخوانی و سریع خوانی آیات قرآن کریم، قرائت صحیح نماز ،حفظ و درک معانی ۲۰ سوره از سوره های جز ۳۰ قرآن کریم خواند و بیان کرد: اجرای این طرح برای فرهنگیان آموزش و پرورش ملارد در دارالقرآن امام رضا (ع) و کانون شهدای فرهنگی ، و تعدادی از مدارس ملارد پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: طرح اتقان با همکاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد و معاونت آموزش ابتدایی در مرحله اول تا پایان تابستان طی ۱۶ جلسه برگزار خواهد شد.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار