سه‌شنبه‌های خدمت در آموزش و پرورش شهرستان قدس

شهرقدس(پانا) - جلسات سه‌شنبه‌های خدمت با محوریت دیدار مردمی با مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس ، به جهت تکریم ارباب رجوع، طبق روال معمول برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
سه‌شنبه‌های خدمت در آموزش و پرورش شهرستان قدس

دیدار ملاقات های مردمی مسئولین، جهت تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی، رسیدگی به مسائل و درخواست های مراجعه کنندگان و در راستای گسترش روحیه جهادی خدمت رسانی، فراگیری عدالت درارائه خدمات و توسعه مشارکت‌ها، برگزار می شود.

گفتنی است دیدار مردمی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌ قدس، طبق سه‌شنبه‌های هر هفته با پاسخگویی مهدی چیوایی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

در این دیدارها، مهدی چیوائی مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌ قدس، درخواست‌های شهروندان، اولیای دانش‌آموزان و فرهنگیان را در زمینه‌های مختلف اداری، آموزشی و تربیتی بررسی، دستور لازم را جهت رسیدگی صادر و پیگیری می‌کند.

برنامه ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس، جهت احترام به وقت مراجعان در زمانبندی‌های منظم برگزار می شود؛ متقاضیان ملاقات حضوری با مدیر آموزش و پرورش این شهرستان، می‌توانند جهت هماهنگی بیشتر روزهای دوشنبه با مسئول هماهنگی دفتر به شماره ۴۶۸۱۲۷۰۰ تماس حاصل کرده و با ثبت درخواست، از زمان دقیق ملاقات خود مطلع شوند.

خبرنگار: محمدجواد ماهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار