در کانون هدایت شهرستان ورامین برگزار شد

مراسم تقدیر از دانش‌آموزان رتبه برتر در مسابقات رباتیک

ورامین (پانا) - از دانش‌آموزان پسر، رتبه برتر کشوری در مسابقات رباتیک شهرستان‌ورامین در کانون هدایت این منطقه تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تقدیر از دانش‌آموزان رتبه برتر در مسابقات رباتیک

مراسم تقدیر از دانش‌آموزان رتبه برتر با حضور ناهید فرزانه، مسئول پژوهش‌سراهای اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌تهران، مصطفی خداداد سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌ورامین، محمد شیرکوند، مدیر پژوهش‌سرا ورامین، شهربانو رجبی کارشناس سازمان‌دانش‌آموزی و پانا، امیر ابلو معاون آموزش ابتدایی، علیرضا جلیل‌زاده معاون آموزش متوسطه اول، محمد مهدی علی‌سلیمانی معاون آموزش متوسطه دوم، مریم مقدادی مسئول گروه‌های آموزش و روح الله زندی مسئول سواد آموزی شهرستان ورامین برگزار شد.

در این مراسم محمد شیرکوند مدیر پژوهش‌سرا ورامین در رابطه با رتبه های برتر گفت‌: پژوهش‌سرای پسر فرهنگ در سال جدید موفق شد به مسابقات رباتیک کشوری راه پیدا کند؛ همچنین ۱۰ نفر از دانش‌آموزان در رشته رباتیک در شاخه های مختلف در استان اول شدند و مابقی در رشته های ریاضی، زیست‌فناوری، دست سازه های ریاضی، مقام اول استان و محیط‌زیست مقام مسابقات کشوری راه پیدا کردند و دو مقام چهارم کشوری و یک مقام سوم کشوری را کسب کردند.

همچنین ناهید فرزانه مسئول پژوهش‌سراهای اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌تهران‌ گفت: امیدوارم با تلاشی که همکاران به ویژه پژوهش‌سراهای فرهنگ دارند، در چهارمین دوره جشنواره علمی که در ۱۱محور علمی است، شاهد کسب بهترین رتبه ها باشیم؛ فعالیت همکاران در پژوهش‌سرا در نهایت منجر به کسب رتبه های علمی و تاییدیه های علمی فرزندان ایران میشود، که یک سابقه علمی برای ورود به دانشگاه و مدارس خاص است و امیدواریم از وجود این دانش‌آموزان در کشور عزیزمان محروم نشویم.

وی افزود: تاکنون ۹ هزار و ۳۵۲ نفر در سطح شهرستان تهران در رشته‌های رباتیک، کدنویسی، سلول‌های بنیادی و... ثبت‌نام کردند که هرکدام از رشته‌ها ۱۱گرایش دارد و تمام مقاطع تحصیلی می‌توانند ثبت‌نام کنند.

گفتنی است در این مراسم گروه سرود نسل سلیمانی با دو سرود در رابطه با ایران برگزار کردند و همچنین احسان احمدی در این مراسم خطاطی و دو دانش‌آموز چهره شهید سلیمانی و امام جمعه شهرستان‌ورامین حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی محمودی را طراحی کردند.

لازم ذکر است که دراین مراسم از کتاب معصومه نورانی با موضوع مکمل های ورزشی رونمایی شد.

معصومه نورانی نویسنده کتاب مکمل های ورزشی در این مراسم بیان کرد :کتاب مکمل های ورزشی حدود یک سال نوشته شده که محتویات کتاب مواردی‌است که برای تربیت‌بدنی ورزش نیاز است که در آن مقالات مختلفی را به دلیل اینکه در بعضی از مدارس مخصوصا ابتدایی بخاطر اینکه دبیر تربیت‌بدنی ندارند و نبود اطلاعات کافی بیشتر بر روی دروس متمرکز می شوند، برای همین این کتاب تألیف شد، تا همکاران بتوانند از این کتاب استفاده کنند.

وی افزود: کتاب مکمل های ورزشی از ۶ فصل تشکیل شده است که عبارت‌انداز بازی های طراحی شده، تجهیزات ایمنی، آشنایی با مهارت های بنیادی و نقش معلم در تعلیم، تربیت رشته تربیت‌بدنی و شیوه آرایش افراد در زمین بازی را شامل می‌شود.

خبرنگار دانش‌آموز : هانیه کشوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار