مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

مشکلات نظام تعلیم و تربیت احصا و راهکارهای مناسب ارائه شود

شیراز (پانا) - به گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس، باید به چالش ها، به عنوان یک منبع تصمیم‌ساز نگاه کرد و مشکلات نظام تعلیم و تربیت از سوی هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات باید احصا و راهکارهای مناسب ارائه شود.

کد مطلب: ۱۳۸۰۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد

محمدخلیل عسکری در گردهمایی سه روزه اعضای هیأت های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری قطب یک کارکنان آموزش و پرورش، در شیراز اظهار کرد: همگرایی و انسجام مهمترین راهکار موفقیت در برنامه ها و طرح هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: هیأت های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری یکی از ارکان موثر در پیشبرد اهداف برنامه هاست.

عسکری تصریح کرد: افراد باید علاوه بر کارهای انجام شده، در خصوص کارهای نکرده نیز پاسخگو شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: دولت سیزدهم جهش قابل ملاحظه ای را در افزایش سرانه فضای ورزشی در فارس انجام داده است، بنابراین باید ببینیم چرا در دولت های گذشته این کار انجام نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، نیروی انسانی را مهمترین رکن نظام تعلیم و تربیت برشمرد و خاطرنشان کرد: برخی فرآیندها باید اصلاح شود. اگر نظام رتبه بندی شامل نیروهای اداری شود انگیزه آنها برای انجام وظیفه افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: به چالش ها، به عنوان یک منبع تصمیم ساز نگاه کنیم. همچنین مشکلات نظام تعلیم و تربیت از سوی هیأت های بدوی رسیدگی به تخلفات باید احصا و راهکارهای مناسب ارائه شود.

عسکری افزود: در راستای تحقق منویات رهبری باید تلاش کنیم کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس دولتی را ارتقاء دهیم.

وی با اشاره به جریانات ابتدای سال تحصیلی در کشور گفت: به نظر می رسد تشکیل هیئت های اندیشه ورز در آسیب شناسی ناهنجاری‌ها امری ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار