ناهیدی:

اگر به کشاورزان توجه نشود، مطمئنا دسترنج یک ساله‌شان از بین می‌رود

خلیل آباد (پانا)- امام جمعه شهرستان خلیل آباد گفت اگر در این شرایط به کشاورزان شهرستان خلیل‌آباد توجه نشود مطمئناً دسترنج یک‌ساله این کشاورزان از بین می‌رود و دیگر باغبانی و باغداری برای آنها نمی‌تواند منشأ تولید باشد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اگر به کشاورزان توجه نشود، مطمئنا دسترنج یک ساله‌شان از بین می‌رود

علی ناهیدی امام جمعه شهرستان خلیل آباد در مسجد جامع شهرستان خلیل آباد گفت:از مسئولان کشوری و وزارت نیرو درخواست داریم که شرایط حاد کشاورزان شهرستان خلیل‌آباد را درک کنند.

وی گفت:اگر در این شرایط به کشاورزان شهرستان خلیل‌آباد توجه نشود مطمئناً دسترنج یک‌ساله این کشاورزان از بین می‌رود و دیگر باغبانی و باغداری برای آنها نمی‌تواند منشأ تولید باشد.

وی ادامه داد:باغداران در حال حاضر منتظر محصول یک‌ساله خود هستند؛ ولی یک نگرانی شدیدی دارند.خاموشی چاه موتورهای کشاورزی تا حدی نگران‌کننده است که کشاورزان تمایل بیشتری به برداشت غوره برای کاهش خسارت‌های احتمالی هستند.

ناهیدی گفت:با پیگیری‌هایی که نماینده مردم خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و برخی دیگر از دست‌اندرکاران داشتند قول مساعد داده شده تا حدالمقدور رعایت حال مردم شریف شهرستان را در این ایام باتوجه‌به هوای گرم، خشکسالی و کمبود آب را داشته باشند.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه روحانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار