فرماندار شهرستان نایین:

مبنای حرکت مسئولان، ایجاد فضاهای گفتگو برای تمامی سلایق باشد

نایین (پانا) - فرماندار شهرستان نایین گفت بایستی مبنای حرکت مسئولین ایجاد فضاهای گفتگو و تبادل نظر برای تمامی سلایق به دور از قضاوت کردن یکدیگر باشد و همراهی هنرمندان در انجام این امر مهم، ضروری است.

کد مطلب: ۱۳۷۹۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مبنای حرکت مسئولان، ایجاد فضاهای گفتگو برای تمامی سلایق باشد

نشست صمیمی فرماندار شهرستان نایین با جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان با حضور نمایندگانی از فعالان فرهنگی و هنری شهرستان در حوزه های خوشنویسی، موسیقی، هنرهای تجسمی، تئاتر، انجمن های ادبی، سالن سینما و انتشارات برگزار شد.

محمد کریمی، فرماندار شهرستان نایین ضمن خیر مقدم و گرامیداشت حضور هنرمندان در فرمانداری اظهار کرد: بودن در جمع هنرمندان مثمر ثمر و مایه افتخار است.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با موضوع هنر و هنرمندان و اینکه رهبری حربه بزرگ دشمن برای ناامیدی مردم را ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین می دانند، افزود: بایستی مبنای حرکت مسئولین ایجاد فضاهای گفتگو و تبادل نظر برای تمامی سلایق به دور از قضاوت کردن یکدیگر باشد و همراهی هنرمندان در انجام این امر مهم، ضروری است.

در ادامه زینب محمدی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نایین ضمن خیر مقدم به هنرمندان حاضر و قدردانی از فرماندار شهرستان برای برگزاری این نشست صمیمانه، اعتبار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را به وجود ارزشمند هنرمندان و هنر ایشان دانست و از حاضرین خواست تا ضمن معرفی خود به بیان مسائل و دغدغه های حوزه فعالیت خود بپردازند.

در این نشست هنرمندان به اتفاق نظر نسبت به پیشینه غنی فرهنگی شهرستان و پاسداشت هنر بومی و همچنین هنر اصیل ایرانی به گفتگو پیرامون مسائل و مشکلات موجود در زمینه فعالیت فرهنگی و هنری خود پرداختند.

نبود سالن نمایش، فرهنگسرا و نگارخانه برای اجرای هنرمندان و ارائه آثار هنری، تکمیل مجتمع فرهنگی هنری میرزا رفیعا، تکمیل کتابخانه عمومی شهرستان، اعمال برخی سلیقه های شخصی مسئولان شهرستان در برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری، درخواست حمایت بیشتر شهرداری در اجرای برنامه های فرهنگی هنری، اعطای تسهیلات کم بهره به اهالی هنر، حمایت مادی و معنوی برای تولید و ارائه آثار هنری شاخص و سایر مسائل مورد نیاز جامعه فرهنگ و هنر شهرستان از مهمترین دغدغه های این هنرمندان بود.

در پایان فرماندار شهرستان نایین پیرامون مسائل مطرح شده با هنرمندان به گفتگو پرداخت و برای پیگیری موارد مطرح شده تا حصول نتیجه مطلوب قول مساعدت داد.

خبرنگار: مهدیه اشکستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار